Malá, červená a černá, stylová, oldschool, retro, motorka za kterou se otáčí ženy, dívky a slečny... Zastavují se a fotí u ní japonské zájezdy a němečtí důchodci vystupují ze svých karavanů aby se podivali na ten skvost...
Výška jezdce: 168 cm
První dojmy - První dojmy z jízdy? Pršelo a motorka byla zašvihaná a moje prdel taky... Dobře, teď vážně. Nikdy jsem netoužil po tomhle stylu motorek, ale musim říct, že jsem si ji zamiloval. Libí se mi kvalitní zpracování, preciznost, smysl pro detaily, jednoduchost. Výborný motor, který je osvědčený tak, že se sere asi do šesti modelů této britské značky...
Motorku bych doporučil pro - Motorku doporučuji lidem s menším vzrůstem, vyznavače cyberpunku a retro oldschoolbike. Přestože je motorka osazena viceobjemovým 1200ccm motorem, překvapila mě poměrně nízká hmotnost. Myslim, že je to motorka pro každodenní použití na cesty na výlety po okolí, do práce, do hospody, k rybniku či přibližovadlo na venkovní radovánky s přítelkyní... Na delší cesty to chce větrný štítek - nějaký lízátko jako ochrana před nápory větru.
Doplňky na motorce - Na řidítka jsem si přidělal držák na mobilni telefon. Páčky M-Style v černé barvě s červenymi doplňky. Plánuji koupit windshield střední výšky polotmavé nebo tmavé barvy. Taky jsou v plánu tlumice výfuků Zard nebo Ixil. V žádbém připadě však neplánuji svody 2 do 1 ikdyž to zní exklusivně. Líbí se mi na této mašině symetrie výfuků. Taky chci dokoupit stylové boční brašny a držák, že jo. Možná zkrátit zadní blatník (držák SPZ). Lepší zadní pérování a tlumiče. Až za rok přijedu domů, přidělám kryty karterú. Uz jsem to nestihl. No, já bych toho chtěl, že?
Recenze
Speed Twin se ke mě dostal docela náhodou. Přes kámoša, co dělá servis motorek v kšeftě pro jednoho týpka, co sem tahá mašiny ze zahraničí. Znam majitele. Udělal mi cenu s tím, že si mašinu dám do kupy už sám. Koupil jsem rozebraný stroj.
Nikdy mě tenhle styl motorek netáhl. Motorku jsem měl po prvním majiteli. Nějakej Alfred Aime ze švýcarského Tierrens. Alfred se narodil 30.1.1939. Alfred koupil Speed Twina 13.7.2022. Pak chvíli jezdil, semtam mu to spadlo na zem. Prostě Speed Twin byl otloukánek. Ulomená páčka spojky, ulomená řadička, stupačka, odřený kártry, nadrbanej chladič, škráblej tlumič vyfuku, a nakonec - rozflakaný budiky. A to prosím Alfréd stihl za 3 měsíce a 1700 km. Ano, s tímto stavem tachonetru jsem to kupoval. Dily jsem koupil z anglie, kde vyšli o polovinu levněji než u oficiálního dovozce Triumph v ČR. Objednal jsem a do deseti dnů měl dily doma. Super. Jen tachometr mě ale vyšel na desitku... A 3 litry jsem dal "Bulharovi" Tak kluci z kšeftu říkali borcovi co opravuje tuhle jemnou elektroniku. Bulhara jsem musel nahánět a skožitě se k němu dostávat přes bulharskou mafii. Ale dal to do kupy. Tzn, nastavil hodnoty, naplnil daty... Z Alfrédova původního tachometru jsem v podstatě použil zakladni desku a přehrál data (stav tachometru...) Obal, skla...vše je jinak nové. Po pár týdnech uhánění Bulhara a asi pěti zkouškách zda motorka startuje či ne, se nakonec povedlo. Na whatsapp mi do práce přišlo video nastartovanýho aparátu od kluků z kšeftu... !Speed Twin žije!
Zajet na STK na evidenční kontrolu, přihlásit vozidlo na značky, udělat několik kontrolních projižděk. Za týden jedeme na cesty (už jsme zpět. Přijeli jsme 1.6.2023) Ta motorka mi přirůstá k tělu.. rukám.. nohám...penisu...a hlavně k srdci.
Letos (2023) s ní už nic nenajezdim. Mašina je doma a já služebně a dlouhodobě stovky kilometrů daleko.
Spotřeba 5, úložný prostor 0.
Na každé motorce se dá cestovat.
Brzdy OK. V jízdních módech Rain-Road-Sport nevidím rozdílu... Používám mód SPORT. Vadí mi, že ABS nejde vypnout. Motor se v jižních státech při teplotách 25 - 30 °C hodně zahříval a spoustěl se ventilátor na chladiči. Dojezd na nádrž až cca 250 km.
Tak ..asi tak.
Ať ti dělá jen radost, pěkný kus srdce
Speed Twiny jsou prostě neskutečně krásný.
Taky bych doma něco s tímhle retro nádechem nutně potřeboval.
Jazdil som na nom par km a milo ma prekvapil. A to mam doma Thruxton R. Dobre si si vybral!
moc hezké moto