Pořádná motorka, která umí jet na pohodu i pekelně zabrat.
Motorka koupena od Soukromý majitel
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - První dojmy? Motor se zátahem lokomotivy, a motorka s váhou náklaďáku. Zkraje mi přišlo, že je to spíš naháč na steroidech. Podvozek stabilní, brzdy vzhledem k váze brzdí. Jen motor se chová trochu neurvale a díky váze je ovladatelnost ne úplně lehkonohá. Časem jsem ale objevil, že se dá jezdit i na pohodu.
Doplňky na motorce - Na motorce jsou namontované výfuky Cobra, otevřené sání a Power comander V. Vše bylo na motorce již z USA. V ČR ji měl přede mnou již jeden majitel, který nechal přešít sedlo. Já jsem na motorce ještě vyměnil řidítka za nižší a gripy (nejsou na fotkách).
Recenze
Motorka koupena jako další krok po VT 750 Shadow. Chtěl jsem něco silnějšího. Aby to zvládlo občas i předjet auto a nedošel tomu dech ani na silnicích I. třídy. Zároveň jsem chtěl i stroj větších rozměrů. Na 750 jsem se cítil přeci jen trochu stísněně. Jako, kdybych ji měl půjčenou od mladšího bráchy...
Finanční možnosti nebyly neomezené a nechtěl jsem za každou cenu něco obrovského. Chtěl jsem mít možnost posunout se časem k něčemu silnějšímu. A tak jsem hledal kolem 1200 ccm. Nejvíc se mi zamlouvala VTX 1300. Má pověst spolehlivé motorky a proti 750 by mohla jet tak akorát víc. Druhá alternativa, která mě zaujala byl WildStar 1600. Objem větší ale výkon nižší. Ale vzhled a styl na rozdávání. A ten motor je na pohled úplný klenot.
Nakonec mi osud postavil do cesty VTX 1800 C z roku 2003 dovezena z USA. V mojí cenové relaci se jednalo spíš o levnější kousek, takže má už něco za sebou. Stav ale odpovídá stáří a najetým mílím. Funguje bez problémů. Použitou technikou, výkonem a jízdními vlastnostmi tenkrát předběhla dobou. Takže i v dnešních poměrech funguje dobře. Jen s hrubějšími reakcemi motoru při pohodové jízdě se nějak nemůžu sžít. Uvidíme jak se to bude vyvíjet v další sezóně.
pěknej a silnej stroj .
Tak ať slouží k plné spokojenosti .
Dobrej stroj,je to typická dokonalá Honda.
Pěkná