Lehká, jednoduchá, šestirychlostní
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Opravdu lehoučká motorka,22kw, automatický dekompresor tudíž startování potřebuje sílu asi jako u Pionýra. Občas chytne i při lehkém přetočení motoru :D Servis je velmi jednochý a vše je přístupné na dva až tři šroubky.
Recenze
Motorku jsem si koupil víceméně na popud toho, že ji má kamarád a budeme jezdit nějaké lehčí endurko, nicméně je mi ji líto v tomto stavu ji trestat (při koupi měla najeto 2148km). Takže z endura poznala maximálně polní cestu a tím to končí. Stačí se podívat na pneumatiky - do loňska ještě původní z roku 94
Je to velmi obratná a lehká motorka, celkem vysoká?, brzdy jsou na dnešní poměr asi slabé ale spíš se projevuje potápění přední vidlice při brždění což je dáno určením stroje dual/sport, motor je hlučnější vzducháč, se spolujzdcem jsem nikdy nejel a ani to nebudu zkoušet :). Spotřeba cca 4,5l/100km ale umí jet i za víc. Z poruch je typické špatné hledání neutrálu, které se vyřeší výměnou podložek na spojkovém koši za nové (2x100,- u Suzuki). Jinak se tam asi nemá co pokazit.
K motorce jsem si pořídil druhý "cestovní" oblek, tj. vetší nádrž acerbis, jiné sedlo abych si nepoškodil původní,náhradní plasty, chladič oleje, nosič kufrů atd.
V podstatě to byl ale jen zimní projekt a k provozování v tomto setupu nikdy nedošlo takže mám motorku dvou tváří - původní nepoškozený originál originální stroj a k tomu komplet druhý převlek za cestovní endurko.
Nadhera….ja ji mam jen ve velmi pouzivanem enduro obleku….takovy stav by se mi taky libil….
Pěkná, akorát ty kufry to dělají takové neenduro
Pekná moto