Lehká,hravá,snadno ovladatelná
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 600 E: Nedostatek peněz a v tu dobu nebyla žádna v pěknèm stavu
První dojmy - První dojmy byli dobré,motorka mi padla hned do ruky
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky a nenáročný uživatele
Doplňky na motorce - Menší blinkry,blástry,jiný přední a zadní blatník+led světlo,nosič,textilní kapsa,výstražný blinkry
Recenze
Chtěl jsem něco spolehlivého a nenáročného na ježdění po okolí,tak padla volba na tohle a jsem rád.Motorku jsem koupil od pána co se o ni dobře staral a já v tom budu taky nadále pokračovat.Motorka má měkkčí tlumiče a slabší brzdy,ale stačí.Maximálka je 120km/h a spotřeba okolo 5l/100.Záleží na jedinci.Pro dva to moc není.Motorku jsem chtěl trochu omladit tak dostala nový přední a zadní blatnik z hondy crf+led světlo.Mám v plánu na ní dát kufr(předchozí majitel dodělával nosič)
.
Recenze:Motorku mám už rok a půl,tak se o ní rozepíšu.Najeto mám na ní asi 6 .tisíc a vyskytly se tyto věci.Motorově je to držák,jen při startování za tepla to chce trochu plynu.Když je teplý motor hůře se vyřazuje-asi horší spojka.Jednou při jízdě přes kořeny se mi roztrhl náhon(nechápu jak vidle pod prachovkama netečou asi unavený pružiny) a odešel šnek v náhonu tachometru a zlomil se drát držící náhon.Drát jsem tedy zkrátil,zmenšil a vylepšil.Šnek tachometru se bude vyrábět nový,tak uvidím.Chvíli jsem vozil vedle budíku i digitální hodiny ale kvuli vlhkosti neukazoval později displej,odmontoval jsem je tedy.To je vše ze závad,když nepočítám spotřebák jako baterie,destičky apod.Nyní i něco pozitivního.Motorka má kitovanou pravou bočnici,protože se odlupovala stará tlustá vrstva kitu.Bočnice je stříknutá černým sprejem montana a nechal jsem udělat i nový polepy na zakázku.Na motorku jsem namontoval i výstražný blinkry, použil přerušovač z felicie-po předchozí zkušenosti s originál relátkem u předchozí motorky,to totiž odešlo.A vypínač umístil vedle ostatních,abych ho měl po ruce.Na motorce se mi nelíbil ten velký nosič a dlouhý blatník s nevzhledným výřezem za sedačkou,předělal jsem tedy kompletně zadek.Rám pro blatník je převařeny na 2 šrouby pro zajištění aby se v terénu neviklal.Blatník jsem celkově posunul o 11cm dopředu a v nadkolí stáhl stahovačkama aby bylo roztáhlý.Nosič je tedy pryč,ale není zaco chytit,když chci motorku přehodit.Zhotovil jsem tedy 2 boční madla a roztečí se napojil na rám.Ted´ když potřebuju nasadit nosič kvůli kufru ,kdybych jel někam na delší trasu tak odmontuju ucha společně s novou kapsou od acerbisu.Do budoucna plánuji namontovat laděný výfuk s kn filtrem a dynojetem pro zlepšení akcelerace,aby byla hravější.DRáčka si už nejspíš nechám na blbosti a ježdění okolo komína a protože je to uloženka.Nyní přemýšlím co jako druhou motorku kvůli cestovaní,protože na tomhle je dlouhá jízda v sedě utrpení.Nejspíš nějakýho cestˇáka.
Krásne zachovalá + štartérová verzia nech slúži
Pěkná s tím zadním blatníkem super
Vypadá to na pěkný zachovalý kousek Jestli je podvozek měkký, zasloužil by repas...
Senzační motorka ..