Jezdí skvělě a poslouchá na slovo. Nic k vytknutí nemám. V původnim stavu + padáky, zadní origo blatník a štítek. Taky jiný žárovky(H11-NightBreaker) a širší zlatý řidítka.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Motorka padne hned do ruky, velice příjemně se ovládá. Není nijak zaludná, motor má příjemný průběh s parádním zátahem hned jak otáčkoměr překoná 8tis. a táhne až do 13ti. Nemám nic k vytknutí.
Recenze
Zkušenosti: I bez štítku se na tom dá jezdit rychle, jel sem max 240km/h(z kopce). Po rovině to udělá těch 230km/h, pak už se motoru moc nechce. Do červenýho eště 1000rpm. V sedě tak do 180ti. Kolikrát nevim co tam mám za kvalt, hh. Bridgestone Battlax co tam byla šla po 6tis. km do kytek(na zadku), teď je tam Dunlop Sportmax Qualifier - Vydržel na zadku taky 6tis. km ale mnohem líp lepila! Poté přezuto na sadu o5 D-SP-Max-Qua. Poté na zadku výborná guma Michelin Pilot Road 2, skvěle čitelná, drží a moc neubejvá! Nyní novinka 2011 sada Michelin Pilot Road 3 - naprostá bomba! Baští to i 5,5L/100Km, ale taky i 9L/100Km Ale průměrně jezdim těsně kolem 7L/100Km.
Cesty: Na jaře 2007 sem s ní byl ve Skřeněři na vymetání výfuků a září 2007 Skřeněřskej tajnej závod. A Červenec 2008 motosraz Pohoda - Sekeřice. V Srpnu 08 jsme byli v Rak. alpách na GrossGlockner HochAlpenStrasse, opravdu nádhera. Září 2009 Skřeněřskej tajnej závod. Jinak se najezdí od Prahy, přes Zákupy, Liberec až po Trutnov.
Další info: Udělal sem si s ní radost pod stromeček 2006, opravdu supr dárek.
Moc hezká - 10b
Přeji hodně šťastných km a návratů
Pěknej sršen
Hornetka je doba
Na tatkovy s polokapotazi jsem se "ucil jezdit na velky motorce". AKorat jsem vetroplachej, a Ska uz se nedelaj. A beztak je fazer hezci
Je to krásná motorka a suprově Mě umí povozit.
eVIK