Kompromis mezi pravým cesťákem a sportovním naháčem.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice)
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Silný motor, dobrý podvozek a skvělé svezení. Spotřeba kolem 5 litrů při ekonomické jízdě. Když za to vezmu, tak se dostanu i na 7. Do 3 kufrů se vejde vše potřebné na týdenní moto dovolenou. Pohodlná i na celodenní ježdění.
Motorku bych doporučil pro - Každý sportovní cestovatel, kdo má nad 170cm a nejezdí jen po městě či kolem komína.
Doplňky na motorce - Zadní kufr 50l.
Recenze
Po rozježdění na XSR 700 jsem zatoužil po větším pohodlí na delší rychlejší přesuny. Na cruisera jsem se ještě necítil a navíc jsem se chtěl svést i sportovně. Tracer 9 GT byl nejlepší kompromis cena/výkon/vlastnosti/spolehlivost. Projel jsem si všechny konkurenty (Kawu Versys 1000, BMW S1000 i 900, Ducati Multistrada 1290, 950 i S4) a Tracer mi sedl nejlépe. S1000 byla už moc drahá i když motoricky a pocitem mi seděla dobře a u Ducati jsem se bál spolehlivosti, i když S4 mě uchvátila výkonem a pohodlím. Ducati 950 byla asi největší konkurent k Traceru, ale Yamaha vyhrála i díky ceně za servis a mou preferencí ke značce.
Bál jsem se toho tříválce, ale musím říct, že jsem se s ním po motoru CP2 z XSR 700 sžil velice rychle. Je to "vysavač" se zátahem od 3000tis otáček. Zvukově se mi víc líbil dvouvál, ale když zarachotí CP3 nad 7000 ot, tak je to lahoda a hned mi naskočí husina.
Myslím si, že mi Tracer vydrží dlouho. Byla to dobrá volba.
gratulujem k výberu