Klasika v retro stylu, vybavena moderními technologiemi. Minimalistický design, dominantní charakteristický dvouválcový boxer. Nádherný stroj.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Krásná, mrštná, hravá, chvílemi neklidná až nezkrotná, fantastický zvuk výfuku.
Motorku bych doporučil pro - Komu se líbí
Doplňky na motorce - ABS, ASC, dvojitý lauf Akrapovič a vyhřívané hefty z výroby, navíc boční držáky s brašnami s nepromokavým vnitřkem, box místo sedla spolujezdce, kulatá výše uložená zrcátka.
Průměrná spotřeba - 5.55704 l/100km
Recenze
Moje současná druhá motorka, na reprezentaci , jednodenní výlety a courání do práce a kolem komína. Oživení vztahu s Crosstourerem, který si nechávám na delší jednodenní nebo vícedenní výlety, na zahraniční cesty je nenahraditelný. Proti Hondě úplně jiný zážitek z jízdy, Honda je hodná, kultivovaná, se sametovým klidným zvukem véčkového čtyřválcového motoru, ale robusní, vysoká, těžká, s horší manipulací na místě. BMW mrštná, divoká, syrová, chvílemi kope, uskakuje. Díky nízkému těžišti snadná manipulace na místě a při malých rychlostech, je ale krásně točivá, do zatáček padá úplně sama. Motor s charakteristickým projevem boxera s kopáním do stran, krásně táhne odspoda, zvuk z výfuku nepopsatelně nádherně brutální. Úložný prostor na běžné jezdění pouze v boxu místo sedadla spolujezdce, na cesty navíc 2 boční nepromokavé brašny. Optimální rychlost do 120 km/hod max, pak máš pocit hlavně na dálnici, že ti to utrhne hubu. Kolem 80-100 km/hod naprostá pohoda. Při nájezdu nad 200 km už pěkně bolí zadek. Stále se kochám
Boxer motor byl, je a bude TOP. Nine je jedna z nejkásnějších biků, tak jako kdysi HP2 enduro...Parádní a v základu