Stunt Speciál Kawasaki ZX-6R postavený na zakázku pro čistě Stunt tréninky a závody.
Motorka koupena od Dixer Parts - TOP Kluci výroba Stunt dílů a motorek na zakázku.
https://en.dixerparts.com/
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Po přechodu z Hondy CBR 600F Sport Stunt hlavní poznatek a obrovský skok pro mě ve stuntu je "nový" podvozek, brutál brzdy a geometrie a v poslední řadě projev motoru.
Motorku bych doporučil pro - Stunt Speciál
Doplňky na motorce - Sekundární převod - řetězovka 16/60t + řetěz DID 520 VX3
– kompletní systém ruční brzdy s 17,4 mm radiálním brzdovým třmenem Nissin, ocelovým pleteným brzdovým vedením, dvěma držáky radiálního třmenu, 300 mm plovoucím brzdovým kotoučem a třmeny Tokico na zadním kole
– CLIP - ON řídítka s kompletník nastavením
- přední ocelový rám (Vyztužení kompletně přední kapotáže a budíky atd)
– zadní 12 hodinová hrazda spolu s titanem pro scrapy
– zadní sedadlo upraveno pro nohu do hrazdy a potaženo otěruvzdorným materiálem a přírodní kůží
– upravené mazání motoru
– krátká spojková páčka na ložisku
– Padací rámy zakrývající motor a podběhy s 3-bodovým uložením
– podklec s hliníkovými kolíky
– přední ocelové sady s hliníkovými kolíky
– přední světlo tónované fólií
– lanko pro nastavení volnoběhu OEM
– olej a filtr Motul 5100 10W50
– blinkry příslušenství pro registraci
- krátký výfuk (Momentálně Dominator)
– upravená palivová nádrž a protiskluzová podložka
– upravený snímač náklonu
– všechna brzdová vedení jsou opletena ocelovým opletem (černá)
– spínač zapalování přesunut do prostoru motoru u padacích rámů
–Frézované horní brýle zakázkově s možností montáže nástavců pro široká řídítka.
Recenze
Jednoduše jsem se do ní zamiloval při prvním pohledu. V originále není tak hezká jako ve stunt úpravě. Byla to láska na první pohled.
Dobře Ty!
Díky pane
Kurva tak ta je mrdózní!!!
Tohle se fakt povedlo a vážně vypadá líp než originál.
mazec