Levná, ale pěkná motorka, která tě nenutí všude letět vraždu. Rozhodně nevypadá na cenu, o kterou si prodejce řekl.
Motorka koupena od Moto-Plzeň
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Benelli Leoncino 500 Trail: Pouze 35 KW
První dojmy - Lehká a obratná hračka s parádním zvukem. Ideální do města a kolem komína. Je to celkem kvalitně postavený. V podstatě na úrovni ostatních základních modelů jako MT07 atd.
Recenze
Zatím pouze radost, ale mám najeto pár desítek km. Napíšu update, po prvním servisu.
I. update - 500 Km:
Pořád přetrvává nadšení. Spojka a řazení jdou parádně, i neutrál se najde bez problému. Baví mě hluboký zvuk dvouválce při pojížďkách po městě - rozhodně není třeba klakson, stačí trochu potáhnout plyn. Po pořádném ohřátí pneumatik a motoru už jsem párkrát ochutnal i horní spektrum otáček, nicméně se snažím pořád jezdit v relax režimu. Motor má poměrně slabý střed (alespoň v porovnání s motorem CP2 v MT07), ale o to zábavnější je pak oblast od 6500 otáček výše.
Má to ale i pár much. Mně osobně nevyhovuje klikání přepínače blinkrů. Ocenil bych výraznější krok i reset. Taktéž tlačítka ovládající display jsou hrozný a v rukavicích za jízdy těžko ovladatelný. Reset tripu po natankování provést ideálně ještě před rukavicema. To samý nastavení údajů, který chce clověk sledovat za jízdy. Mám tam prostě celou dobu teplotu oleje. To samý ukazatel paliva, ten je úplně marnej. V podstatě měří horní polovinu nádrže a pak už nic. Když ukazuje nulu a bliká rezerva, v nádrži je ještě pořád cca 5l.
Další update bude v cca 1000km, po prvním servisu, až bude možnost, dát tomu stroji trochu napít.
II. update - 1345 Km:
Motorka je po prvním servisu. Výše zmíněné mouchy nezmizely. Ukazatel paliva, přepínač blinkrů a tlačítka palubního pc jsou prostě tragický. Zbytek motorky je naopak super. Během zajíždění jsem motor šetřil a nad 4000 otáček jsem ho vytáčel velmi zřídka, ale od cca 1000km už využívám celý spektrum. Dá se říct, že od spodu se motor sbírá až do 6500, kde je vrchol kroutícího momentu. Zhruba tam někde bouchnou saze a až do 9000 se dějě všechna ta legrace. Převodovka je přesná s příjemnou klikavou odezvou.
Celkově jsem s koupí spokojenej, soudruh splňuje vše co jsem si pod tou cenovkou přál. Další update plánuji v 9000 km, nebo při případný poruše.
Dik za info
Díky! Jo jo, něco tam je a projevuje se to i když je zapnutý tempomat, takže zápěstím to není. Přijde mi, že je to znát hlavně s nižším kvaltem a pouze po rovině. Jakmile je motor "v tahu" třeba i jen do mírnýho kopce, tak je to bez problému. V režimu eco je to cukání téměř neznatelný, ale na ten přepnu, jen když pojíždim po městě ve špičce, protože je to prostě nuda..
Za sebe musím říct, že mě to cukání nijak zvlášť netrápí. Jsem citlivej na přechod mezi zavřeným a otevřeným plynem a ten je u týhle motorky uplně v cajku..
Gratuluji k novemu stroji !
Pozorujes ucukanost plynu v konstantni rychlosti 50-60 jako spal "speedymr" ? Nebo to uz najak poladili?
Viděl jsem v Teplicích v ROUTE a musím říct,že je to neskutečná krasavice.Byla tam celá černá,možná sport.
prostě mě dostala a vypadá vše kvalitně!
CF MOTO je asi to nej od číny!
Tohle se hodně povedlo a budeš spokojenej!
Zajímavý a pěkný...