renocar_duben



PROFIL MOTORKY

CFMOTO 700CL-X Heritage (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník speedymr
Vloženo 17.10.2021
Aktualizováno 19.4.2022
Zobrazeno 4 804x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Chtěl jsem zase o krok dál a tohle moto se mi líbilo už z prvních fotek a videí...
Je to jiná kategorie než jsem původně uvažoval, o to větší překvapení ...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Lukáš Burda DIRTBIKES (Opava-Předm - Skvělý přístup, známe se, ale i tak jsem byl velmi mile překvapen atmosférou a servisem, kterého se mi dostalo, můžu jedině doporučit!!!

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Po složení objednávky jsem se svezl na dnech CF MOTO v Rožnově 12 min v lijáku na předprodukčním stroji, který během roku ojezdilo mnoho nejen novinářů a zjistil jsem, že i když naslepo, tak dobrá volba.. Motorka je taková NE-čínská, všechno hezky zpracované, design je subjektivní věc, ale je to pěkný kus stroje, plný povedených detailů a řešení, který naživo vypadá daleko líp a větší než na fotkách. O to větší těšení, kdy už konečně bude!

Motorku bych doporučil pro - Není to úplně pro introverty.. :-) Kde zastavíš, tak lidi koukají a trochu zasvěcení si chcou povídat.. Je výhoda nízkého a dobře vykrojeného sedla, váha je dobře schovaná a ani holky nebudou mít problém s manipulací na místě, no a v jízdě.., to je pohoda, lehce mění směr, já bych to odvážně opravdu i přes o skoro 40 kg lehčímu dukovi 390 přirovnal..

Doplňky na motorce - Zatím jen brašna na sedlo, chce to štítek, přes zimu potuním asi i s nějakými zavazadly, páč se doufám bude příští rok výletovat..
Takže zatím přes zimu proběhl malý upgrade, štítek z ALI, USB a vyhřívané rukojeti...
Ve výrobě jsou nosiče Top Case a bočních kufrů, jakmile budou přidám další foto..

Recenze

Vezmu to možná trochu obšírněji, ale je to prostě můj moto - sapiens vývoj..
Vloni jsem se po čtyřech letech půstu a po úraze vrátil zpět do jedné stopy..
Začalo to Benelli TNT 125 abych ex-přítelce neujížděl, když má toho skútra.. Pak jsem zkusil kamarádova DUKA 390 a za 14 dní se mi narodil taky.. S novým DUKEM 390 2020 jsme prožili krásný rok (vynikající stroj), ale letos v létě jsem zavětřil, že by se snad začalo konečně prodávat CL-X, které se mi nejen dle všemožných recenzí převážně z Asie a Jižní Ameriky líbilo a já tak moc chtěl trochu větší motorku...
Takže je to konečně tady a já budu subjektivně srovnávat možná nesrovnatelné..
CL-X mám pár dní a jsem těsně před koncem záběhu, který pro mě začal rozpačitě. CF MOTO má totiž záběh prvních 500 km jen do 4000 ot, potom do 1000 km max 6000 ot.
Takže prvních 300 km režim EKO abych tomu neublížil a bylo to takové velmi, velmi vlažné.. (zlatý DUKE). Pak jsem přepnul na SPORT a na rozdíl od jiných modelů CFMOTO se nezmění vzhled budíku, ale opravdu se změní dost zásadně charakteristika! Hned to bylo veselejší!
Aktuálně mám najeto přes 900 km, jezdím SPORT a už jsem nouzově musel zkusit jaké to je i lehce přes 6000 ot... A přesně dle recenzí se dějí věci.. Těsně před 6000 se totiž "něco" stane (přirovnal bych to asi k hondímu VTECu) a dostanete kopanec jaký bych z tohohle objemu nečekal.. Ještě pár km a já se těším jak puberťák, jaké to s tou holkou bude naostro..
Jízda a posez : ze startu trochu boj s optimálním nastavením (jsem normální synek 175 cm), sedí se sice uvolněně, ale nohy jsou víc zalomené až mě první den poprvé v životě bolely kyčle.. (na DUKE jsem sedl a nemusel vůbec nic řešit - přesně pro mě)
Motor : ještě sice úplně nemůžu, ale (asi) je to tam! EKO je takové vlažné, zřejmě fajn do města, SPORT už teď má daleko syrovější projev a zvuk (škoda cukání ze zavřeného plynu, to DUKE uměl daleko, daleko líp!), ale do otáček to letí moc fajn.. Za mě ale velké příjemné překvapení..
Brzdy : začnu od zadu, tady přesně dle recenze páně Sršně "tragikomické".. Myslel jsem, že model pro EU to bude mít trochu poladěné, ale prostě nemá.. V zásadě zadní brzdu moc nepoužívám i když dobře vím jaké to může být (enduro, supermoto), ale tady prostě nefunkční věc (ABS nejde vypnout)..
Přední brzda brzdí.. Musí se vzít za páčku celkem silou a je to takové necitlivé, hůř se dávkuje a i zákus je oproti KTM prostě horší.. Uvidím do budoucna, snad jiné desky.. Je zajímavé, že na verzi SPORT, která přijde příští rok dávají 2x kotouč + BREMBO STYLEMA... Prosím aspoň jeden ke mě!
Podvozek : Je to trochu tvrdší (zatím jsem do toho nehrabal), ale na normální a krásnou silnici výborný! Na rozbitém povrchu mě to párkrát nakoplo, ale žádná hrůza, navíc jde poladit..
Ovladatelnost : skvělá!!! srovnám asi nesrovnatelné, ale bavím se stejně krásně jako na DUKE 390..
Spolujezdec : nevím.., nepoužívám, ale asi to půjde
Úložný prostor : srandááá! nic, kreditka a zalomené cigáro..
Spotřeba : neřeším, ale něco kolem 5L
Servis a poruchy : zatím žádné, ještě aby..
Jinak obecně zpracování opravdu moc pěkné, řidítka, páčky, budík super.
Hezky to svítí, sedadlo pohodlné (dal jsem 350 km za den a no problem), gumy úplně v pohodě, i teď v nízkých teplotách drží jak muslim ramadán..

Konečně jsem se dostal k tomu napsat, jak to bylo dál...
Do konce minulé sezóny jsem najel necelých 1800 km a byl to zážitek.
Absolvoval jsem bez problémů první servis a co počasí a čas dovolilo, tak jsem se vozil a pozoroval změny...
Motor : pěkně už si sedl, od cca 6000 do 8500 ot. se dějí opravdu na tenhle objem věci, takže držet a rohlík zaručen..
Cukání v konstantní rychlosti kolem 50 - 60 km/h nezmizelo, ale dá se to částečně potlačit přepnutím na EKO, jinak stále SPORT a je to fajn..
Brzdy : přední si už taky sedla a brzdí dobře ( zlepšil se zákus i dávkování ), znám sice lepší, ale k téhle motorce myslím akorát. Zadní skoro nepoužívám, když to chci zkusit, tak hned spíná ABS.. Nějak se mi pocit sucha a bezpečí nedostavil...
Jak píšu jinde, proběhl přes zimu malý tuning, ve výrobě jsou nosiče a já se těším, že letos někam vyrazím...
Motorka mě celkově mile překvapila, funguje jak očekávám, líbí se mi a dělá prostě radost!
Kdyby jste měli nějaké dotazy nebo připomínky, tak se klidně ozvěte..

19. 4. 2022 - najeto cca 2700 km, vše v pořádku, už od cca 2000 km to brzdí jak má..
Před Velikonoci proběhla výroba nosičů a moto je už nachystané na nějaké to malé turistování ... ) viz. foto..
A kdo by měl zájem..., dejte vědět..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PSV650
PSV650 napsal 11.08.22 v 21:04 10b.

Ahoj,
motorka je moc krásná a sám bych si ji chtěl koupit. Moc by mě zajímalo, kdo ti dělal montážní sadu na kufry, v originále neexistuje.
Děkuji moc za odpověď
Petr, Praha

Leatherboy
Leatherboy napsal 25.03.22 v 12:36 10b.

Vyčerpávající recenze!
Mašinka se mi moc líbí, povedla se jim jak vzhledově tak funkčně a "sere pes na bez", že přijela z Číny, oni ti chlapci už svojí práci umějí velmi dobře. Hodně muziky za málo peněz.

Taky bych jí vyzkoušel, ale pro mou výšku 207 cm je to ze světa mokrých snů

rmrc
rmrc napsal 16.03.22 v 00:14 10b.

Zdar mám tu samou co ty, to cukání tam mám taky a zvláštní je, že to dělá jenom do čtyřky. Na pětku už je to dobrý. Přesně ty rychlosti jak říkáš 50-60km 2-4st. a plyn skoro zavřeno Teď jsem zkusil dát aditivovanej benzín, případně třeba VIF a přijde mi to lepší, ale asi je to spíš jen psychologický, mělo by to být spíš blbě nastavenou mapou než špatnym benzinem.

dettektorr
dettektorr napsal 10.03.22 v 15:22 8b.

Ahoj. Hezky stroj. Skoda zes nepockal na Sport. Priplatek 20T Kc je zanedbatelnej vzhledem k tomu kolik toho dostanes navic.

Warmachine
Warmachine napsal 21.10.21 v 18:55 10b.

Taky ji mám v hledáčku. A v Rožnově jsme se museli potkat, taky jsem jí tam zkoušel :)
Ať to jezdí!!

Více komentářů



TOPlist