Italská kráska pod vlivem německých inženýrů
Motorka koupena od FIRMA:Rossomoto MB (Debř) - Super prodejna s unikátní sbírkou motorek Ducati ! Stepana Semerada znam dlouha leta, jeste z BMW a pan majitel to proste děla pro radost a je to vidět.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Dlouho jsem přemýšlel jestli jí dám šanci. MTS 1260 byla skvělá motorka, ale prostě nejlépe funguje při sportovní jízdě a já už tak primárně nejezdím. Nový motor u V4 sliboval lepší projev v nižších otáčkách a po shlédnutí snad všech dostupných testů, jsem motorku objednal...
Recenze
Motorku jsem objednal ve verzi V4S s paketem Tour a Urban. Radar jsem nebral, protože ta černá piksla na přední masce je strašně hnusná. Po dálnici moc nejezdím, tak standardní tempomat je víc než dost. Upřímně musím říct, že 1260 se mi líbila víc, měla uhlazenější design, za to V4 má spíš agresivní vzhled a to jak zepředu díky nové linii světel, tak z boku díky "žraločímu" žebrování.
Momentálně zajíždím a strašně jsem se na motorku těšil (po dekádě na všech možných GeES je to prostě nová zkušenost), tak mě berte s rezervou :)
Po prvním nastartování se neozvalo žádné ševelení čtyřválce, ale spíš zvuk, který je hodně podobný dvouválci z MTS 1260. Každopádně i projev motoru je hodně podobný tomu na co jsme byli u MTS zvyklí, ale nižší otáčky jsou opravdu o parník klidnější. To potvrzuje fakt, kdy me při cestě z motosalonu na benzinku vyděsilo klepání z oblasti motoru, než jsem zjistil, že motor při jízdě po městě vlastně souvisle podtáčím :)))
Celkově jsem z motoru nadšený, i když točím jen do 5500 otáček, tak je to dravec, kterému nevadí šourání se městem, coz mi u 1260 hodně chybělo.
Zbytek je vlastně velmi podobný tomu co jsem už psal. Skyhook i QuickShifter funguje mnohem lépe než u BMW 1250 GS a to samé platí o chovaní motorky v zatáčkách. Podvozek se mi zdá zase o něco lepší, i přes 19" kolo je motorka neuvěřitelně hravá a při prudším brždění před zatáčkou se nekroutí, tak jak mi to dělala 1260 (což bylo ovlivněno hlanvě mojí poněkud vyšší hmotnosti :))).
Ovládací tlačítka jsou opět osvětlená a navíc podsvícená, takže nejenže víte kde čudlíky máte, ale i co je na nich nakresleno :) Tablet je u verze S zase o něco vetší, ale grafické znázornění máte teda GS o dost přehlenější, ale nemůžeš mít zase všechno no ... :)
Postupně budu dopisovat nové poznatky, ale zatím je to čistá radost !
Krásné poloitalské poloněmecké silniční enduro,technický dokonalé,bez duše.Přeji jen super km.
Krásná , ať dělá jen radost
Díky za informace,
Krásná červená Italka
Krasavice, at' ti nadšení vydrží !