VFR jízda stále pokračuje...
Motorka koupena od vlasec. (Plesná)
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Staré v novém Očekávání Volba rozumu
Recenze
Tak po krádeži Fi jsem úplně nevěděl co dál, dost mě to rozhodilo a vůbec netušil co koupit. Do třetí Fi se mi vůbec nechtělo , asi krize vztahu:)
Tak jsem obhlížel recenze a majitele vtec. Pořád tam muselo být pohodlí pro ženu, kufry a nechtělo se mi měnit značku. Červená na bazaru žádná nebyla , ale měli jsme nějaký výlet po ČR autem tak jsem do kufru hodil hadry...co kdyby jsem cestou něco někde viděl.
Objevila se stříbrná i s origo kufry, úplně ne barva která se mi líbila ale hezký stav, tacho 36t , samozřejmě nějaké šrámy jsou vždy a všude.
Zkušební jízda vypadala nadějně, asi 6 stupňů, po dešti a 18.30 odpoledne. Trochu jsem váhal , ale jak jinak , ženy někdy umí popostrčit a tak jsem ji vzal. Nákupní cena 82t.
Cesta 150 km po ose v 5 stupních peklo.
Vtec je pocitem sportovnější , jak má užší kapoty a vypadá lehce moderněji. Sepnutí v 7t ot nebylo nic strašného .
A začal obvyklý kolotoč , padáky od Rutana, sedlo, progresivní pružiny YSS předek/zadek , tlumič řízení , sehnal jsem koncovky Laser, nejhezčí co jsem zatím na vtec viděl . Kufry jsem nakonec prodal, sice hezky “zapadnou” ale nic moc obsah a i otvírání na místě když cokoliv potřebujete slabota. Moje Keyless lepší . Spotřeba se pohybovala kolem 6.5-6.8 . Až po prodeji nový majitel zjistil že měla přehrané mapy.
Zkusil jsem si Most, Sosnovou ale výsledek je stejný jako u Fi, i když člověk “courá” kolena je to těžkopádný stroj na kterém švihat ostré zatáčky není úplně optimální .
Přístup a i odstrojení motorky je i trochu složitější než u Fi
Po 3 sezonách a 76t km na tacho jsem nechal udělat servis ventilu u nick Gapyra, vyměnil si sám oba napínáky (objednání přímo z Japan ) v té době o 1000.-/levnější než partsdepot
Prodáno za 56t
pěkná! Jo ten "tuning" je peklo a stoka na prachy . Jenže ono to člověku nedá!