PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 1100 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Spear
Vloženo 12.1.2021
Aktualizováno 12.1.2022
Zobrazeno 1 260x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po zkusenostech s 4valcem jsem chtel neco zazivnejsiho. Nerikam, ze Japonsky 4val je neco spatneho, sam jsem s nim nemel za 15tis km zadny problem a to to byla 15let stara motorka, ale neco tomu chybelo. Zacalo me to zacalo tahnout vic do Italie :) Na net

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia SL 750 Shiver: Designově parádní bajk, pohodlný i na cestování, dostatek výkonu. Jednu neděli jsem už b ral vojzek a jel pro jeden kousek na Šumavu, ale ještě ten den jsem si zkusil projet Monstera a s vozejkem se nikam nejelo :) Ducati mě chytla za srdce více.
Ducati Monster 796: Super bajk, dostatek výkonu, letmáč, sucháč, nicméně nebyl dostupný kousek, u kterého bych cítil, že to je to pravé :) Resp. jeden jsem si vyhlídl, ale majigtel nakonec z prodeje vycouval (chápu :) Kdyby ale byl k mání Monstřík 796, šel bych do něj.
Triumph Speed Triple: Zadny kousek, ktery by me vylozene zaujal, se na netu neobjevil.

První dojmy - Takový ten pocit, jak přijdeš k moto a cítíš že je to ona a musíš se držet, aby ses nezačal hned smát :) žádné designové vady, nic neteče, nic není odřené, brutální zvuk, suchá spojka...prostě Ducati jak má být :) Moje Bella :)

Motorku bych doporučil pro - Motorka je urcena pro jezdce, kteru vedi co chteji. Neni to rozhodne nejrzchlejsi, nejlepsi a nejagilnejsi motorka na svete, ale ma svoje kouzlo a charakter. Jizdu na ni si uziju mnohem vice, nez treba na nove KTM Duke 890R (vyzkouseno).

Doplňky na motorce - Antihopingová spojka, otevřený víko spojky, laděné výfuky Termignoni vč. ECU a filtru.

Recenze

Kupována v 01/2021

Najeto 23700 (před Desmo servisem), původ ČR, nechtěla moc startovat a tak jsem si ji vzal hned po příjezdu do garáže do parády. Proběhla výměna baterie (1500Kč), kompletní výměna brzdové a spojkové kapaliny (160Kč), nový olej a olejový filtr (800kč), kompletní vyčištění brzdových třmenů, výměna svíček (340Kč) a pořádná očista - umytí a dekontaminace celé moto, clay, vyleštění, vosk, keramika na kola :) Leštěnka jak má být a startuje už na první dobrou :) Výše zmíněné jsem dělal sám. Ještě pujde na Desmo a výměnu oleje v tlumičích do Officina Riantini, ať s prvními teplými dny je připravena vyjet. Více info přidám později...už aby bylo teplo, svrbí mě už ruce :D







01/2021 Servis
Tak Bella se vrátila ze servisu :) Výměna půlkroužků, seřízení ventilových vůli, kontrola napnutí řemenů (přechozí majitel měnil ve 2020), kompletní kontrola motocyklu, výměna tlumičového oleje v předních vidlicích. Motorka je dle maestra Rianta v perfektním stavu, krásně čistý motor, vše tak jak má být. Předchozí majitelé se evidentně starali a servisně dodržovali to co měli, takže nás snad nic nepřekvapí ;) Za servis i s dopravou do/z servisu jsem platil 7000Kč, což je za mě velice dobrá cena.




01/2021 První jízda
Páteček 22.1. a je krásných 13 stupňů, suché silnice a slunečno :) nemohlo to dopadnout nijak jinak než krátkou projížďkou - 80km. První jízdní dojmy jsou perfektní - krásnej hutnej zátah ze spodních otáček, nááádhernej zvuk a ten pocit, když na Vás všichni čumí, když projíždíte kolem hloučků lidí, je prostě prostě boží :) Na týhle mašině se prostě cítíte jako král :D Nemůžu ještě pořádně hodnotit, jelikož na plné využití potenciálu motorky ještě nejsou správné podmínky. Ale monstřík jde do zatáček krásně zlehka, na plyn se musí velice jemně, jinak to vystřelí jako raketa. Žádná velká divočina se ale nekoná; pokud to máte v hlavně strovnaný, řídíte hlavou a pravou rukou, tak je to fajne motorka. Už se těším na další vyjížďky.

4/2021
11.4. Řekl bych, že dneska asi první pořádná vyjížďka, 333km s bandou kamarádů, docela jsme to valili :D No a pocity nepopsatelný - nikdy jsem nebyl žádnej velkej závodník, ale tahle motorka chce tahat, chce klopit, chce zrychlovat, chce to prostě rychle - moc pomalu se s tím jezdit nedá :) neuvěřitelně ochotně jde do zatáčky a z ní taky neuvěřitelně rychle vystřelí :) z podvozku cítím neuvěřitelnou jsitotu, do zatáčky to padá samo a stabilní to je až jsem se divil, zdali je to vůbec možný. Možná malinká výtka - je to trochu nešťastně zpřevodované na muj vkus. Často je tam na okreskách 3 a je to podtočený, na 2ku zase přetočený. No, na tohle si ale zvyknu, za ty pocity to stojí :) převodovka přesná, motorka lehce ovladatelná, ze zatáčky vystřelí jak dělo, lahodnej vkus. Koupě rozhodně nelituji, ba naopak - říkám si čím dál tím víc že to byl pefektní kup a Monstřik se mnou dozajista pár let zustane :) Gumy tam mám už na dojetí Pirelli Diablo Rosso III - super guma, parádní vlastnosti, ale ubývá před očima.

5/2021
Tak už mám letos najeto skoro 4tis km - a pořád mě ta motorka neskutečně baví :) Začínám si ale trochu uvědomovat, že bych měl trochu ubrat, protože jak jsem již psal výše - pomalu se s tím moc jezdit nedá :/ Jel jsem na kamarádově CB650R a to je jiná písnička, úplný kliďas oproti Monsteru, ten chce prostě pořád tahat. Jinak zatím vše bez závad a doufám, že to tak zůstane na dále :) Jo jedna zavada byla, uklepalo se leve zrcatko nekde na vestach, tak jsem dal zrcatka do riditek od M-Stylu - rozhodne designove lepsi a je v nich videt vice nez v originalech ;)

5/21 27xxxkm
Vyměnil jsem gumy za Metzeller Z8 - sportovně cestovní. není to tak agilní jako předchozí Diablo Rosso III, ale jelikož ročně najedu cca 10-15tis km, a Pirelli nedali ani 6 tis, musel jsem trochu přistoupit ke kompromisu. Metzellerky byly na doporučení od Officina Riantini; zatím se jeví dobře, nekloužou, za studena taky parádně drží, na mokru taky OK. Mám na nich ale zatím jen 500km, tak uvidíme jak se budou jevit dále. Dle recenzí by měli dát těch 10-15tis dle stylu jízdy. Pro dobrej pocit jsem opět vyměnil olej a filtr :D

6/21 30xxxkm
Navsteva Italie v okoli Bolzana - neuveritalne nirvana nekonecnych zatacek, Ducati chce tahat. Zadna kochacka, to vubec :D Moc ji nesvedci (nebo me nesvedci?) kratke a utahle zatacky, nejradsi ma (nebo ja mam?) dlouhe a tahle, ktere se daji jet poradne pod plynem :) pristi rok jedeme zas...

Info k gumam: po 6 tis km porad slusnej vzorek, sjizdi se rovnomerne, ale v Italii bych si to asi uzil vic na nejakych jinych gumach. Hold neexistuje zadna univerzalni, proto tam po odjeti Mettzelerek pujdou zpatky Pirelli Diablo Rosso II/III, Nebo Battlax S222.



8/21: 33xxxkm
Odjizdim pracovne do zahranici a Monster na me bude cekat do cervna, az se spolu pojedeme zase projet do Itosky. Nic nenechavam nahode a davam na servis opet k Jirkovi Riantovi do Cakovicek (Officina Riantini): vymena oleje a filtru, vymena brzdovych desticek na zadku, vymena brzdove a spojkove kapaliny, serizeni ventilu a vymena remenu. I s umytim a konzervaci motorky pred zimou platim 12tis Kc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Spear
Spear napsal 21.09.21 v 04:38

Ahoj Davide, u me byly ty starty zpusobeny spatnou baterkou. Tu jsem koupil novou a od te doby neni zadnej problem

DxAxVxIxD
DxAxVxIxD napsal 17.09.21 v 10:19 10b.

Ahoj,taky mám Monstra 1100 rok 2010.Na začátku píšeš,že se mu nechtělo po koupi moc startovat.Teď už je to lepší?Pokud ano,tak co jsi prováděl,že se to zlepšilo?David

33.petr
33.petr napsal 28.01.21 v 21:48 10b.

marafzs600
marafzs600 napsal 22.01.21 v 11:08 10b.

aivos
aivos napsal 14.01.21 v 10:20 10b.

Více komentářů



TOPlist