Ducati Monster - italská klasika, legenda. Model 695 - poslední klasickej "šestkovej" Monster.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Fakt to jezdí takhle (divně)? Monster byl čerstvě dovezenej z Itálie a nebyl v úplně ideální kondici. Ve spojení se specifickým projevem dvouválce byly první dojmy rozpačité.
Motorku bych doporučil pro - Pro fanoušky Ducati. Pro všechny. Pro menší postavy.
Doplňky na motorce - LED zadní světlo, LED blinkry, CNC doplňky (páčky M-style, ucpávky rámu, kryty, víčka CNC racing), zrcátka Highsider - v koncích řidítek, řídítka Accossato, ukazatel zařazené rychlosti Gipro, karbonové podsedlové kryty, karbonový blatníček nad zadním kolem, větrný štítek DART, krovka, držák SPZ Atomic Tail Chop, výfuky Roadsitalia Titanium
Recenze
Když jsem Monstera viděl poprvý v časopise Motocykl, hned jsem věděl, že ho jednou chci mít.
Po kompletním (nezbytném) servisu jsem začal hned vylepšovat ... přibyly nějaké doplňky a další jsou ještě v plánu. Člověk by nevěřil, kolik pěkných věcí se dá sehnat a že je vlastně všechny potřebuje
Při výměně řetězovky nasazena rozeta s 48 zuby (dle CZ manuálu), převod je teď 15/48. Původně tam bylo asi 42 zubů, jak některý zdroje taky uvádějí. Chvíli jsem přemýšlel a nakonec padlo rozhodnutí na 48. Zatím to beru jako dobrou volbu. Ve městě není potřeba cukat na jedničku se spojkou a maximální rychlost neřeším - je to naháč. Příště ale asi zkusím 46
Zrcátka do konců řídítek - za sebe můžu jen doporučit. Je v nich vidět 100x víc než v originálech, ve kterých, když se zrovna netřásly, jsem koukal většinou jen na svoje ramena. Výsledek je v pořádku nejen po stránce estetické, ale taky z hlediska funkčnosti.
Došlo i na laděný výfuky, který jsou prý u Ducati nezbytností. Vylepšil se jak zvuk, tak projev motoru v nižších a středních otáčkách. Nástup je plynulejší. K výfukům mám KN filtr (jiný už se stejně skoro nedá sehnat), řídící jednotku sériovou, bez úprav. Jezdím s db killerem, bez něj je to zvukově už celkem masakr - a to i pro řidiče.
Desmo dvouválec je fajn, i když se určitě nemusí líbit každému. Je potřeba zjistit jak na něj, co se mu líbí a co ne. Projev je takový nervózní, v nižších otáčkách jede neochotně, kolem 4000 začíná být spokojený. Je potřeba pracovat s plynem. Motor se točí s chutí, při ubrání zdatně brzdí. V každém případě je z něj cítit určitá syrovost a hrubost ve srovnání např. se čtyřválcem (ale i s jinými dvouválci). Jeho charakter si plně uvědomíte při přímém porovnání - přesednutí na jinej stroj ... I když to není tisícovka, pořád má trochu hulvátský chování
Obecně je 695 lehká a snadno ovladatelná motorka s jistým podvozkem. Dobře se s ní jezdí na pěkné silnici se zatáčkami. Do zatáček se klopí ochotně.
Určená je spíš pro jednoho - není to velkej stroj (velikostí ani výkonem) a pohodlí při jízdě ve dvou není žádná sláva. Spolujezdec klouže dolů na záda řidiče, ten celou váhu drží na svých rukách. Cesťák pro dva to není.
Spotřeba s mým stylem jízdy je kolem 5 litrů / 100 km.
Celkově jde o jednoduše a chytře postavený stroj s charakterem a nadčasovým designem. Motor dvouvál vzducháč se dvěma ventily, nádrž, sedlo, trubkovej rám a žádná elektronika - no prostě klasickej Monster.
Jsem s ním moc spokojenej, jezdí se na něm dobře. A když zrovna nejezdíte, stejně dobře se na něj kouká
Další info v Deníku.
Vyladěna klasika. Radost potkávat na silnici
Vyladěna klasika. Radost potkávat na silnici
Dobry cteni
Moc hezkej, malej ale šikovnej