Malá, ale čilá. Lehká s nízkým těžištěm, snadno klopí do zatáček.
Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 4-Krč)
První dojmy - Vzhledem k mému vzrůstu potřebuji motorku s nízkým sedlem. Tahle mí sedla okamžitě. Dlouho před ní jsem na motorce neseděl. Ale rychle jsem se "zajel". Překvapila mne její mrštnost.
Recenze
Motocykl jsem vyhrál jako hlavní cenu v soutěži.
Byl to asi poslední Monster 695 prodaný v ČR.
Hned v prvním roce jsem po okreskách najel kolem 9.000 km.
Výčet toho co mi vadilo, nebo ještě vadí:
1. malý objem nádrže
2. na originálu není štítek proti větru (nad 150 km/h je to fakt špatné)
3. docela vysoká spotřeba (ale asi záleží na režimu a stylu jízdy)
4. téměř nulové možnosti montáže kufrů, rámu,...
Toho, co se mi líbí je mnohem víc:
1. lehká (suchá váha pod 170 kg)
2. nízké sedlo - pohodlné pro lidi s kratšíma nohama
3. nízké těžiště - při rozjezdech sedí jak přibitá
4. miluji řazení - tady nejde "nakopat" na pár metrech pětku a pak jet jak v autě
5. miluji její zvuk (origilál výfuky), někdy si říkám, že to snad ani nemohli homologovat
6. skvělé, dobře dávkovatelné brzdy
7. v zatáčkách stabilní i na nerovném povrchu
Servisní cyklus 12.000 km, značkový servis mírně dražší než průměr.
První porucha - čidlo teploty oleje - po 25.000 km.
Spolujezdce nevozím. Tři mí potomci mají taky motorky. Každého jsem svezl jen jednou a už si za mne nikdy nesedl. Na spolujezdce jsem alergický, protože já sám mám jako spolujezdec z mládí špatné zkušenosti. Stačila jedná třicetimetrová klouzačka kostky-asfalt... Od pasu po koleno bez kalhot a bez vlastní kůže. Tak aby mí potomci věděli...
Sedlo pro spolujezdce i pod-sedlová madla jsou pohodlná.
Delší cesty:
Koncept této motorky je spíš na kratší cesty (město, meziměsto).
Po dovybavení textilními brašnami a štítkem proti větru se však nemusíte bát ani transkontinentálních výletů na více dní. Můj nejdelší "výlet" byl na 4300 km, nejdelší denní dávka 1000 km (dálnice z bodu A do bodu B). Pohodlné sedlo, vyšší nádrž - při sportovnějším posezu opření břichem - umožní bez bolesti v zádech překonat mnoho set kilometrů denně.
Rychost:
Bez štítku pohodlné do 140 km/h, s menším štítkem ve vzpřímené poloze do 170 km/h. Německé dálnice - maximálka 215 km/h po rovině v relativním bezvětří (údaj podle GPS, tachometr ukazuje při 215 km/h hodnotu kolem 230!).
Řazení:
Nejezdit pod 4000 RPM. Musíte cítit motor. Vibrace při nízkých otáčkách jsou znatelné.
Na 1. stupeň jedete po městě při 4500 RPM rychlostí 50 km/h. V koloně spojkujete.
Na 2. stupeň při 4000 RPM 60 km/h.
Na 3. stupeň při 4000 RPM 75 km/h.
3, 4 a 5 řadíte mimo město.
Pokud pojedete v koloně s kamarády, tak šestku ani nepotřebujete. Jinak 6 jen na dálnici.
Spotřeba:
Kombinovaná spotřeba při rychlostech do 120 km/h (město+okresky) - 4.9 až 5.2 litrů/100 km.
Dálnice (pětka, šestka) 120-170 km/h 5.5 - 5.7 litrů/100km.
Motorka se cítí nejlépe mimo město.
Já se cítím nejlíp na Buchlovských kopcích a pak v Rakouských Alpách.
Tak si ji užij, jinak parádní stroj
Pěknej stroj, ať ti dobře slouží
Jo,to je fakt parádní motorka,mám ji taky a můsím jen souhlasit Spotřeba kolem 5 litrů je podle mě parádní,byl jsem zvyklej na spotřebu kolem 6,5 litru.Tak at slouží