autobus na 2 kolech ideální pro cestování na větší vzdálenosti
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1300 GT: vyšší, těžší, starší, dražší ND
První dojmy - první manipulace na místě - strach, že to se svou postavou "nedám", po rozjezdu rohlík na tváři a už jsem věděl, že si budeme rozumět
Motorku bych doporučil pro - cestovatelé ať už samotní nebo v páru
Doplňky na motorce - výfuky Leo Vince, zalamovací páčky, padáky, vyšší plexi, držák na telefon s nabíječkou, zadní kufr 46litrů
Recenze
chtěl jsem pohodlný stroj pro 2 na cestování po Evropě se solidní výbavou a originál kufry
motor v podstatě při cestování neunavitelný, myslel jsem, že mi bude chybět 6-tka, ale rychle jsem si zvyknul, pokud nepotřebujete jezdit přes 160 (já ne...), tak i na dálnici se zbytečně nepřetáčí a na okreskách je to v podstatě automat, dokud nevjedete do města
brzdy naprosto dostačující, ale je potřeba počítat s tím, že to není SS a je to trošku těžší, tzn. radši brzdit o fous dřív
podvozek je seřizovatelný vpředu i vzadu, ale jak říkají zkušenější - pokud nejsi odborník a nechceš závodit, tak do továrního nastavení nesahej; já mám vzadu přepnuto na HARD, protože z 95% jezdíme ve 2 a s plnými kufry
nejezdím úplně kochačku, ani se nepovažuji za střelce, takže se spotřebou cca 5,5 l/100km jsem příjemně překvapen
podle mě je "fujara" ideální na širší okresky nebo málo frekventované státní silnice, dálnice zvládá bez problémů (ale komu se na nich chce jezdit, že?), určitě ne do terénu, ale krátký přejezd po polňačce zvládne taky do města na denní dojíždění do práce se fakt nehodí díky hmotnosti a těžším manévrovacím schopnostem v malých rychlostech
pěkná, jen s těma zalamovycíma páčkama se vyhni německu a rakousku v podstatě už taky.