BMW K1300GT vs Yamaha FJR1300
12.08.2009
2009 | 2010 | 2011 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1293 cm3 | ||
Výkon | 118 kW | ||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | ||
Točivý moment | 135 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 4 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 80 mm | ||
Zdvih | 64.3 mm | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Páteřový | ||
Materiál rámu | lehká slitina | ||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozvor | 1572 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 60.6 ° | ||
Závlek předního kola | 112 mm | ||
Výška sedla | 800 mm | ||
Suchá hmotnost | 288 kg | 255 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 450 kg | ||
Objem nádrže | 19 l | 24 l | 19 l |
Spotřeba | 5 l/100 km | 4.7 l/100 km | |
Zrychlení | 4.7 0-100 km/h | 2.8 0-100 km/h | |
Maximální rychlost | 260 km/h |
Od Petrolhead(2010)
Od Petrolhead(2010)
Od Petrolhead(2010)
Od Petrolhead(2010)
Od Petrolhead(2010)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | BMW K1200S - "poskakující" spojka | 71 | 5.9.2023 16:48 | ||
Německé, rakouské | Nejde nastartovat | 12 | 30.7.2022 13:45 | ||
Poradna | Zdechání motoru | 1 | 12.8.2020 18:08 | ||
Silniční cestovní | Zkušeností z BMW | 2 | 1.3.2020 13:23 | ||
Poradna | chyba EWS | 11 | 1.8.2019 14:10 | ||
Vyjížďky | GT K BMW v.s. BMW motorrad DAYS 2018 | 24 | 30.6.2019 23:40 | ||
Poradna | zvýšení řidítek | 16 | 24.4.2019 14:06 | ||
Poradna | zvýšení řidítek | 0 | 2.4.2019 23:32 | ||
Poradna | vyšší sklon plexi | 2 | 7.12.2018 02:00 | ||
Německé, rakouské | Ovládání světlometu | 3 | 29.11.2018 01:18 | ||
Papírování a nehody | umístění výrobního štítku - BMW K1300GT | 2 | 30.7.2018 01:06 | ||
Vyjížďky | I. Slet Vrtulí GT K BMW 9.9.2017 12:00 h Frymburk | 21 | 18.11.2017 00:24 | ||
Poradna | Utahovací momenty | 6 | 10.3.2017 20:42 | ||
Pokec | Umístění a montáž GPS a kamerky | 14 | 24.2.2017 23:12 | ||
Poradna | Spotřeba mot. oleje | 9 | 16.10.2015 19:21 | ||
Silniční cestovní | Zvláštní chování podvozku BMW K 1300 GT | 22 | 16.9.2015 19:07 | ||
Silniční cestovní | kde najít číslo barvy karoserie | 1 | 4.5.2015 08:09 | ||
Výběr motorky | Bmw K1300gt -zkušenosti | 3 | 23.3.2014 11:55 | ||
Silniční cestovní | Sportovo cestovna motorka alebo cestne enduro | 30 | 21.10.2013 08:31 | ||
Silniční cestovní | BMW K1300GT | 30 | 21.12.2012 10:30 |
Po svezení na BMW K 1200 S jsem tento stroj nazval raketou na dvou kolech. K 1300 GT je raketoplán.
Hodně silná, výborně vybavená, perfektně ovladatelná.
Konečne motorka ktorá mi je dostatočne veľká a výkonná.
Super,ale prostě jsem trpaslík a nedosáhnu plnou nohou na zem.První jízda v šílené bouřce 120km domů...
Skvěle ovladatelná raketa, co umí vypálit, ale dokáže nabídnout i pohodlý pro delší cesty.
Štíhlá, sportovní, luxusní, od pohledu rychlá.Je to BMW.
Limuzína na dvou kolech pro hltače kilometrů.
poctivý turista - spoľahlivý stroj hlavne na dlhé cesty, a pohodlnný ako pre vodiča tak i pre spoluj...
"Mám velmi jednoduchý vkus, spokojím se vždy s tím nejlepším"
Cestovní parník v plné výbavě ,po prvním majiteli a servise jen v BMW , proti předchozí FJR nabušená...
Super,ale prostě jsem trpaslík a nedosáhnu plnou nohou na zem.První jízda v šílené bouřce 120km domů...
Konečne motorka ktorá mi je dostatočne veľká a výkonná.
Limuzína na dvou kolech pro hltače kilometrů.
"Mám velmi jednoduchý vkus, spokojím se vždy s tím nejlepším"
Skvěle ovladatelná raketa, co umí vypálit, ale dokáže nabídnout i pohodlý pro delší cesty.
Bmw k 1300 gt je ideání na dlohuhé štace ( můr revír jsou dálnice )postavená pro obtloustlého germán...
poctivý turista - spoľahlivý stroj hlavne na dlhé cesty, a pohodlnný ako pre vodiča tak i pre spoluj...
Nejlepší stroj, pod zadkem co jsem zatím měl. Snad jen váha je slabinou.
Je to hrozná raketa,jede to jako kr...
GT co dodat, fantazie na kolech.
Takže jsem se s K 1300 GT z finančních důvodů musel rozloučit :-( Doufám, že až (pokud) investice p...
Když jsem na podzim přezouval GT, narazil jsem na problém, jak odmontovat bez speciálního zvedáku ob...
Tak mi na konci letní sezóny zamávala zadní guma na rozloučenou. Dojel jsem ji, jak se říká, až "na ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.8/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 9.6/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.3/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 9.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.8/10 |
Ceny servisu | 5.5/10 |
Servisní síť | 6.8/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.3/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.8/10 |
Světla | 9.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 RT | 2V vs. 4V :))) |
Kawasaki GTR 1400 | Prostě se mi na ní sedělo hůř než na BMW a nemám ,,sportovního,,ducha.Jsem spíš usedlý taťka :-))) |
BMW R 1200 RT | Vyšši cena za novější model. Káčko se objevilo dříve. |
Honda VFR 1200F | bylo to dilema, ale jsem zvyklej na Rtčko a jeho kufry a v garáži mám už 2. Káčka... |
Honda ST 1300 Pan European | Moc jich není a jsou už starší |
BMW K 1600 GT | Byl za stejné peníze ale o 100tis najeto víc |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Už nechci cestovní enduro |
Yamaha FJR 1300 | nesehnal jsem dobrý ročník |
Kawasaki GTR 1400 | mají ji už 2 gangsteři z našeho klubu |
BMW K 1600 GT | Cenová nedostupnost... |
BMW K 1200 LT | Pro mé potřeby až moc velké, zastaralá technika. |
Yamaha FJR 1300 | Výbava a cena už nedělala tak moc velký rozdíl oproti FJR 1300 |
BMW R 1200 RT | Nějak mi ten boxer k cesťáku neseděl. V zrcátkách jsem toho taky moc neviděl.... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW F 800 GT | Těžký a pro začátečníka asi ne moc vhodné |
Honda VFR 1200F | |
BMW R 1200 RT | praktický žádná nabídka na bazarech |
Honda VFR 1200F | Pověst Káčkových motorů |
BMW R 1200 RT | vyšší cena |
Yamaha FJR 1300 | vyšší, těžší, starší, dražší ND |
Yamaha FJR 1300 | Predchádzajúce dobré skúsenosti s FJR |
Kawasaki GTR 1400 | Vzhled boční kapota jako (dveře od auta) ? |
BMW S 1000 XR | Měl jsem ji a byl maximálně spokojen ale v momentu nástupu XR není co řešit. Xr je významně lehčí a odvážnější. |
Suzuki M1800 IntruderR | |
Kawasaki GTR 1400 | |
Yamaha FJR 1300 | vyssi cena a obavy z cen dilu |
Kawasaki GTR 1400 | když jsem poznal Kawu 1400GTR, nemělo u mě bávo žádnou šanci :-) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2014 | Mark09 | bmw_tourassist_brosc.pdf | 804 KB | BMW Motorrad Tour Assist |
2014 | Mark09 | bmw_motorrad_accesso.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator V |
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |
2011 | Mark09 | bmw_motorrad_communi.pdf | 8.7 MB | BMW KOMMUNIKATION SYSTEM Manuals |
2010 | Mark09 | k_0538_rm_1008_k1300gt_01.pdf | 1.8 MB | BMW K 1300 GT Manual |
2010 | Mark09 | bmw_dwa6_alarm.pdf | 221 KB | BMW DWA 6 ALARM CZ |
2010 | Mark09 | bmw_motorrad_engine_.pdf | 159 KB | BMW MOTORRAD ENGINE CASTROL OIL |
2009 | Petrolhead | k1300gt_09_en_inst.pdf | 2.0 MB | Riders Manual (Eng) |
2008 | Mark09 | bmw_hp_forged_wheels.pdf | 2.0 MB | BMW K 1300 GT HP FORGED WHEELS |
2008 | Mark09 | bmw_k_serie_knfilter.pdf | 729 KB | BMW K 1300 GT K&N's Air Filter BM-1205 |
2008 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H7 64210NBP |
2008 | Mark09 | 781_bmw_4_08_maketa.pdf | 8.1 MB | BMW K 1300 GT BMW Revue Test |