Rozumová volba pro její spolehlivost a poměr výkon/cena/užitek. Nejkrásnější motorka na trhu to fakt není ale má ten správný charakter.
Motorka koupena od Pavlikk1986 (Jihlava) - vše v pořádku
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: vStrom je více offroad
První dojmy - Velká motorka (v porovnaní s versys 300) Skvělý motor, záběr už od nízkých otáček Pohodlný posaz i pro větší figury
Doplňky na motorce - Už tam skoro všechno bylo tj. 3 kufry BigHusky, oba kryty, vyhřívané gripy, kovové stupačky, vyšší plexi, podložka pod stojan atd.
Recenze
Po prvních 500 km a vše je jak má být. Brzdy by mohly být ostřejší. Zvuk motoru je skvělý. Musím si zvykat na vyšší polohu páky nožní brzdy.
Zvýšení řidítek - taková drobnost ale jak tam chyběla. Přidáno 3 cm od Marselus a je to veselejší, zejména ve stupačkách je ted výška řidítek tak akorát a jízda je přirozenější.
Teď bude první servis - výměna olejů a vše při 24tis km u Vítka v Modřanech.
Březen 2020 - motorka ze servisu. Vše vyřešeno a opraveno. Bohužel to vypadá že předchozí majitel asi servisu moc nedal. Byla nutná výměna všech ložisek vč. hlavy řízení, celá řetěz.sada atp.
Květen až červenec 2020 - z výměny brzdového obložení vpředu se vyklubala složitá operace na měsíce. Postupně se ukázalo, že je ohnutý pravý třmen (asi rána od zámku) a ohnutá osa takže vše se muselo vyměnit. Plus obě podložky. Čidlo ABS bylo zbroušené jak to celé sedělo křivě takže ještě čekáme na dodávku z Japonska. Jinak vše funguje jak má. Užívám si denní ježdění do práce i výlety do pohraničí.
Září 2020 - výměna mot. oleje 29tis km, oprava řadičky a obě nové pneu (opět Metzeler Tourance). Jinak vše v naprosté pohodě.
Listopad 2020 - od února mám najeto 10tis km takže je čas na stručné zhodnocení. Motorka je výborná, hodí se pro 80% silnice + 20% lehčí terén. Na silnici a do města (což byl můj záměr) je dostatečně obratná a hodná, úzká stavba se hodí. Vysoký posaz pomáhá vidět/být viděn. Jezdím sám a výkonu je fakt dost, motor zabírá odspodu od 2,5tis a nechá se pěkně vytočit až na 9tis. otáček/min. Jen je škoda že ABS nemá vypínač, v terénu je to potřeba (cvičení se zvednutím zadního kola+brzdou funguje dobře ale vypínač by byl vhodnější). Zdvihy tlumení jsou zatím dostatečné pro jednoho bez bagáže, uvidíme jak to bude pod zátěží. Celkově stromek vysoce překonal moje očekávání.
stromek je fajn, užívej.
Hodně šťastných kilometrů, kolego. ;)
Mě se líbí..
Krásná je aspoň teda za mě určitě zatím nejhezčí ročník stromka..