Punk chuligán z Anglie co má koule, originální design a hlavně móóc pěknou barvičku jako stvořen na zlobení kolem komína i výlety dál do kraje.
Motorka koupena od FIRMA:LTR moto (Vršovice (Praha 10))
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: Dvouvál jsem už měl ...
První dojmy - Velmi brzy jsem si říkal, že to byla dobrá volba jít do tohoto ,,angličáka" . Příjemný, poměrně vysoký posaz. Akorátní šířka řídítek, pouze lehké doladění páček.
Doplňky na motorce - Výfuk SC Project, podsedlovka s držákem SPZ od JS parts Germany včetně led minimal světla, led miniblinkry. Karbonové kousky od MCR caferacers - zadní blatník, kryt řetězu, krytky chladiče a stupaček. Držák telefonu Ram Mounts.
Recenze
Mám rád motorky, co mají trochu zajímavý motor, ať už konstrukcí nebo projevem. Jelikož jsem tříválec ještě naměl, padla volba na Triumph a chuť zjistit jak to vidí ,,angláni". Po sezóně s Hayabusou, což byl po mnoha letech splněný sen od roku 1999 kdy se objevila, jsem bohužel musel sám sobě uznat fakt, že na ní jezdit prostě nemůžu , nebo jsem dříve nebo později bez oprávnění řídit, což si nemůžu dovolit. Je zkrátka neskutečně rychlá vždycky a všude. Speed Tripla jsem obdivoval od jeho objevení se na trhu. Ten jeho chuligánský look se mi vždycky líbil. Po oslovení několika prodejců s návrhem na výměnu kus za kus jsem nechal Hayabusu vyměnit si místo v garáži s tímhle kouskem z roku 2007 v té nejlepší barvě jakou jsem si mohl přát !!!
Než jsem Tripla mohl poprvé projet, musel jsem si počkat od února cca 3 měsíce, za prvé mám dost málo volného času a za druhé jsem ho nutně potřeboval přizpůsobit k obrazu svému.
Představa byla celkem jasná. Potřebuji laďák, zmizet ten fuj držák SPZ, nahradit dosluhující china led blikače. Vysledek je vidět na fotkách.
První jízda potvrdila dobrou volbu. Motor super, jak jsem měl načteno, má slušný spodek, ale také se rád roztočí. Průběh velmi příjemný a výkonu dostatek. A ten zvuku z toho Escéčka ! Převody v pohodě, z počátku trochu hledání neutrálu ale rychle jsem si zvykl. Spojka dvěma prsty - zabírá jak mám rád. Brzdy Nissin brzdí dostatečně - pancéřové hadice, desky SBS. Vím , že Brembo je Brembo , ale 2008 a mladší Triple nejsou v zelené barvě
Potřeboval bych si ještě pohrát s podvozkem, zadek se mi zdá zbytečně tvrdý a uskákaný. Ovladatelnost je super, díky krátké stavbě ochotně mění směr, časem pořídím tlumič řízení, předek se rád a snadno odlehčí s náznakem kmitání, hlavně na horizontu pod plynem
Ochrana před větrem veškerá žádná, do 150 dobrý, pak už začíná foukat více. Pro udržení ŘP ideální ... snad.
Je to můj první naked bike, a myslím, že jsem se rozhodl dobře.
Nádherná...taky bych takovou chtěl
Nádherná...taky bych takovou chtěl
Sousede, pěkně vymazlený, těším se, až si zase vrkneme tak jako zamlada...?
Tohle je proste boží stroj a je až neuvěřitelné kolik toho v sobě skrývá ... lital jsem s nim po IT Alpách a po nějakém čase naprosto neuvěřitelně ožil a sekali jsme jednu zatáčku za druhou... proste pecka masina tak ať slouží