Plnohodnotná, silničně - sportovní mašina se slušným výkonem.
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Oproti naháčům, které jsem vlastnil před pořízením CBRka , jsem si musel ze začátku zvyknout na jízdní pozici, která zprvu nijak pohodlná nebyla :-) To vše ale vyrovnal výkon a obratnost, kterými CeBRo disponovalo.
Recenze
V roce 2012 jsem musel z důvodu nákupu veterána prodat vysněnou Inazumu 750. Po pár letech mi kvůli rekonstrukce domu nezbylo nic jiného, než prodat i onoho veterána a motorky musely jít náhle stranou...Až v roce 2018 jsem dostal nabídku na krásně zachovalou Hondu CBR 600f v barvách Black&Titanium. I přesto, že vyloženě silniční motorky, tak úplně nejsou mým šálkem čaje, rozhodl jsem se pro nákup. Motocykl pocházel z Rakouska a měl dokladovaný nájezd něco přes 21.000km. Tomu odpovídal i již zmíněný stav. Motor, podvozek, brzdy, ovládání...vše bylo na jedničku. CeBRo uhánělo, jak kradený a to vše při spotřebě do 6ti litrů. Abych jenom nechválil, tak mezi mínusy určitě patří jízdní pohodlí a to jak pro řidiče, tak pro spolujezdce. Dál úložný prostor pod sedadlem - prakticky žádný tam nenajdete (max. tak na nezbytnou lékárničku) . Ale je to co to je - sportovní mašina, ne žádný cesťák. Motorku jsem vlastnil pouze rok a za tu dobu jsem vyměnil klasicky olej a filtr - nic víc nebylo potřeba. Průběžnými kontrolami jsem zjistil, že si motor po ujetí cca 2000 km. nevzal ani kapku oleje. Za mě je CBRko plnohodnotná, sportovní a hlavně finančně dostupná mašina.