Lehká, ovladatelná motorka s nástupem výkonu odspodu a s nízkými provozními náklady.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - U motorky mě překvapila její váha, oproti banditovi to snad nic neváži. Pak to byl motor, který táhne pěkně odspodu a taky jeho brzdnej účinek, díky kterému se rádo blokuje zadní kolo. Nevyhodou asi nic moc přední brzda.
Doplňky na motorce - Laďák ART, CNC páčky, kufr SHAD, tmavší plexi
Recenze
Na motorce jezdím od sezóny 2017. Osobně jsem si tento stroj nevybral pro sebe, koupil jsem ho pro svou ženu, protože původně jezdila na Banditovi a ten byl pro ní opravdu těžký, takže SVčko uvítala s radostí. Následně jsem motrku podědil, když manželka otěhotněla, zbavil jsem se teda starého bandita a ponechal si SV.
Okamžitě došlo na výměnu výfuku za laďák a pár dalších modifikací. Oproti banditovi byl posed opravdu nekomfortní, hlavně šlo o pozici kolen, které jsem měl pocitově snad až u hlavy. Tak jsem sehnal stupačky z novějšího modelu, K4 -K5, díky kterým jsem měl nohy v přirozenější pozici (asi 2 cm níže a vzadu). Dále jsem zkoušel pořešit brzdy, které mi přišli měkké, odvzdušnit to nešlo, tam bylo vše v pořádku, dával jsem to za vinu sjetým brzdovým deskám, po výměně za nové, sportovnější se brzdy trochu zlepšili, ale páčka zůstala stále taková měkká. Na motorku jsem také nainstaloval kufr, který jsem dostal od předchozího majitele, sem tam cestuju a nějaké úložné místo se vždy hodí. Jinač motorka je oproti první generaci bandita lepší ve všech bodech, obratná, lehká, nižší provozní náklady, dostatečný výkon, zátah odspodu, jen ten komfort nebyl zprvu nic moc.
Spotřeba mě opravdu překvapila, když jsem jel s kamarádem do Rumunska, tak jsem se dostal na 4.4.
V2