Oranžová příšerka, toustovač, Versysel... Dle manželky " hmm, motorka"
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Úplně první jízda byla hodně krátká, motorka nedobíjela, ale jinak šlapala docela dobře, tak jsem ji koupil. Učím se znova jezdit, zatím je to nejsilnější motorka, co jsem měl.
Doplňky na motorce - Kufr Givi, ukazatel rychlostí Gipro, zásuvka s usb.
Recenze
Jednoho dne jsem zjistil, že už od roku 2007 vyrábí Kawasaki nějakýho Versyse, že je to taková motorka - od všeho kousek. Za pár dní se objevila na inzerci jedna v oranžový barvě, ale nedobíjela. Ale byla kousek od domova, tak proč se nepodívat, že? Alespoň uvidím tuhle příšerku naživo. Takže prohlídka "ono to vypadá pěkně, je zachovalá, no pár much má, ale to dobíjení... Ale co, je za dobrou cenu, oprava snad nebude stát majlant, vezmu ji!" A tak je moje. Oprava majlant nestála, hlavně díky mojí práci, dostala nový olej, trošku péče a novou zadní gumu a vesele vrčí. Po první delší projížďce trošku hodnocení : posez endurový, příjemný, sedlo pohodlné, i když mě bude asi tlačit pozadí na všem. Motor je se svými 47kW živý, bez vibrací a jiných neduhů, jen občas hledám 7ku. Kvalty jsou krátký, jen řazení má hodně dlouhý chod, ale je to o zvyk. Tlumiče vpředu i vzadu jsou štelovací co do tlumení i odskoku, ještě si budu muset pohrát s nastavením... Brzdy dostatečné, vepředu dvoukotouč, zatím bez výhrad. Zvuk originál výfuku je příjemně drsný, trošku si pohvizduje, takový laďák z továrny. Spotřeba jen pro zajímavost 3,8 l/100km, sice takovým kochacím tempem, ale i tak pěkný.
Edit 13.5.2020 - Rok se s rokem sešel a Versys je prodán. Snad bude dělat radost novému majiteli jako ji dělal mě.
Osvědčená motorka, ta barva jí moc sluší. At' z ní máš jen radost .
Toto neni hodnoceni motorky, tu znam ...ale vyjádření manželky (jako u nás doma)
Vidim že sis nevybral špatně
- tak ať dobře slouží