Létající cihla jak má být. Vše se snažím dát do původního stavu.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Dojmy. Již jsem vlastnil K100 LT takže dojmy jako dříve skvělé co více. Oproti LTéčku krapet jiný posez.
Recenze
Proč jste si vybral tento stroj? No protože je to bavorskej ingot.
Pokud máte už něco najeto, jaké jsou Vaše zkušenosti? Jízda, motor, brzdy, podvozek, ovladatelnost, spolujezdec, úložný prostor, spotřeba, servis a poruchy. Zkuste se rozepsat. Jízda je potěšení. Motor velkej a těžkej. Brzdy dostačující. Podvozek? :D :D :D Ovladatelnost dobrá. Spolujezdec chválí. Kufry samozřejmost. Spotřeba se neřeší. Servis sám nou problema. Poruchy? Co chtít po 33 let staré babičce. Jinak vše originál a tak to vše zůstane. Proklínám kurviče káček co z nich dělají ty přihřátý kafíčka, ptfuj.
Přesně tak. Dáš na deseti metrech pětku a pak už jen přidáváš jak automat
Na tyhle motorce je videt, jak inzenyri z BMW driv daleko vic premejsleli. Vedeli, ze motorka je tezka a ze je nutny snizit teziste. Takze treba kufry jsou proti dnesnim motorkam daleko niz a jeste jsou dole sirsi nez nahore. Na K100RS jsem ujel par tisic km, ale nejak mi ta motorka nesedla. Nevyhovovala mi ergonomie a uzky riditka. Na K75S se mi jezdilo daleko lip. Navic ten trivalec je skvelej a kratky kvalty bezvadne maskujou nizsi kroutak.