Tak do garáže přibývá další BMW,tentokrát ne boxer ale řadová ležatá čtyřka.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Masivní těžký čtyřválec, opravdu velký motocykl v krásné červené metalize, který mi připomíná velikosti Kawasaki gpz1100dfi z roku 1984 ,kterou jsem před 22lety měl a také byla se vstřikováním.
Motorku bych doporučil pro - Milovníkům poctivých motocyklů
Doplňky na motorce - Polokapotaz Pichler, padáky,kufry Hepco Becker.
Úprava Pichler PK2 je z roku 1989 a je zapsána v německém TP.
Recenze
V podstatě jsem čtyřválec teď ani nijak nehledal. Prostě se mi nějak připletla do cesty a dost mě milovníka boxerů okouzlila. Navíc ve velmi hezké červené barvě, po druhém majiteli z Německa,v dobové úpravě s polokapotazi Pichler a originál kufry. Je to úplně první modelový rok 1983, navíc s velmi nízkým výrobním číslem 0001465,což mě jako milovníka starých strojů též okouzlilo.
Je to ještě poctivý ingot oproti té dnešní navonene bídě kterou produkují výrobci moto dnes...
Najeto úctyhodných 98000km.
Samozřejmě má nějaké vady odpovídající 40ti létům stáří. Otáčkoměr ukazuje víc,rychloměr naopak méně. Ukazatel zařazené rychlosti nakonec funguje.
Řadící páka svařená a namontována...
Už jsme se zabydleli...
Štítek Pichler
Doplněn teploměr oleje
Tak díky origo německé provozní příručce dnes přihlášeno na české SPZ. Žádné poplatky dekrakum apod!!!
Jsem skromný člověk,spokojím se vždyť s tím nejlepsim a to je motocykl BMW...
Super stroj mám cestovní verzi LT
Nadhera
Jezdil jsem ji několik let-bylo to krásné...