renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 100 (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Majorpinda
Vloženo 2.5.2014
Aktualizováno 2.5.2014
Zobrazeno 2 965x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Jak již psal někdo dříve, je to kus pořádného železa.Podle mě to koresponduje s rokem výroby, ale jízda je pohodlná a doufám, že najede ještě spoustu kilometrů.

Motorka koupena od V Německu

První dojmy - Nadšení! A posléze vystřízlivění. Tedy motorka za to nemůže.Předchozí majitel, a před ním další, zřejmě maximálně věřili značce BMW a tomu, že tyto stroje přežijí všechno. To jsem ale zjistil až nyní, kdy jsem se konečně, téměř po roce dostal k zprovoznění a postavení na značky.

Motorku bych doporučil pro - Těžko říct. Není mi dvacet a nemám potřebu lítat dvěstě.Ačkoliv motorka by to zvládla.Asi pro někoho kdo chce cestovat. Cestovat ve dvou, jezdit delší cesty a nebát se nějaké té horší cesty, která vždycky jednou za čas přijde :-).

Recenze

Láska na první pohled.Tři roky jsem na ní koukal přes sklo okna do skladu, kde byla uložená na paletě v regálu a čekala. To jsem ještě pořádně netušil co to je za typ, jaký má obsah, výkon a milion dalších informací.
Nevím proč, ale značka BMW mě nějak přitahuje nebo co. Možná je to tím, že jsem měl možnost nějaký čas pracovat v Německu a nějak podvědomě mě to poznamenalo. Tak i tak .
Od majitele jsme dostali také dva originální boční kufry, sice bez zámků, ale ty se dají koupit. Klíč k moto byl také jenom jeden, ale to se nedivím. Několik majitelů, posledních 7 let stála v regále a nejezdila. Baterka v háji, při prodeji jsme protočili motor přes baterku z auta. V motorce zacvakalo,zabzučelo čerpadlo paliva a nic.Prázdná nádrž. Ten benzin by byl stejně na prd. Plácli jsme si, naložili moto do auta, což nebyla legrace na poloprázdných gumách, a hurá domů.
Už jsem se svezl, ale ještě musím provést několik úkonů aby moto byla schopna ujet delší vzdálenosti a já se nestrachoval, že nás po cestě něco překvapí.
Vzhledem k váze stroje je manipulace na místě trochu náročnější, ale pokud jede, je to dobře ovladatelná mašina, která se bude lépe cítit na asfaltu než v terénu. Sám za sebe se nebudu držet pouze na asfaltu a také zkusím, kde mám já, ale i stroj rezervu v jízdě mimo. Lepší polní nebo lesní cesta se určitě také dají projet. Zkušenost ve městě mě teprve čeká.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist