Jednobuch bez vyvažovacího hřídele
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha SR 250: nechal jsem se zblbnout do většího výkonu
První dojmy - Po přesedlání z MZ ETZ 251 je všechno raketa. Příjemný posez, hezký lineární zátah (tedy ne moc velký, 40Nm :-)) od nejnižších otáček. Motka nemá otáčkoměr!!! Padla do ruky dobře, důkazem budiž to, že v době psaní této recence spolu máme přes 40.000km
Motorku bych doporučil pro - výrobce vibrátorů, technická muzea, lidi co pod slovem design nevidí ten současný ufo-styl
Doplňky na motorce - topcase givi
Recenze
Design se mi líbil, měl jsem peníze na funglovku. Nejsem motorkář, jsem turista na motocyklu. Asi si budete klepat na čelo, že na tom se nedá cestovat, ale o tom níže ...
Zkušenoti s moto: jednobuch 40koní, takže vibrace jedna báseň. Výrobci vibrátorů by se mohli inspirovat. Má dna boční kufříky + dodělal jsem topcase, takže místa dost. Pod sedlo tak lékárničku.
Jízda: už nepřítomnost otáčkoměru říká, že tohle nebude zrovna raketa .. do stovky, 110 v pohodě, do 130 se dá předjet kamion nebo nějakej jinej hnůj. Víc to nejede, klepe se a nelíbí se jí to. Brzdy brembo, takže pohoda. podvozek měkčí, odpovídá zaměření motorky. na CZ silnících aspoň nemám z prdele sekanou.
Servis a poruchy: když ještě existovala Cagiva, tak to šlo, teď je to horší - náhradní díly prostě neexistujou. nejsou lanka, filtry, tradičně selhává startér, mě se vyjebaly vidle (up-down marzochi), zasekává se palivoměr .. Ale ta moje zatím šlape dobře. Místo elektromagnetickýho palivovvýho kohoutu danej mechanickej.
Spotřeba-asi okolo 5litrů, nějak to extra neměřím.
Nejlépe na okresce, kde se "pan doktor kochal". není to do terénu, není to na rychlou jízdu..na co to vlastně je?? Je to na pohodu!! Každý den, když na ní jedu do kolbenu je hned lepší, culím se jak holka po první puse ...
cestování: cestování je stav mysli. Pro mě je víc cestovatel ten kluk, co tady psal jak na kymcu 125 dojel do kazachstánu než nějak mistr světa co tam dojede na bmw.
takže ano, technicky je nedokonalá a na dalekou jízdu určitě nevhodná, ale na cestování posloužila dobře: byli jsme spolu v Chorvatsku, Itálii, Rakousku, Polsku, Švýcarsku, Německu, Belgii, Francii a taky ve Skotsku.
teď už mám strach o její technické zdraví, na větší cestu se trochu bojím vyrazit .. i když, kdo ví, třeba mi jebne v kouli a ještě někam daleko jí vyvezu ...
EDIT: vyvezu jí tak leda do prdele, protože jsem jí prodal (12/2017). Jaro už ťuká na ledviny, je na čase vybrat něco dalšího... a já asi vím, co to bude ..
ono se těch BMW porouchá hodně, ale taky jich jezdí mraky A když se posere tak ti ho tam málokdo opraví (ne jen BMW) Kymco je jednoduchá strojovna a tu umí opravit každej lojza. Možná se pletu
mardock:
to máš vlastně pravdu. V Kazachu jsem byl celkem 4x, pokaždé tak na 1-2 týdny na služebce. Je to vlastně standardní civilizace a určitě tam jezdí víc kymco než BMW ...ale zase u BMW není důvod, aby se porouchalo.. pokud to teda někdo nehodí hubou do velbloudí zadele ..
za odvahu 10 b Ono s tím Kymcem v Kazachstanu je to relativní. Nechat tam nepojízdnou čínskou jebku za pár šupů je rozdíl než nechat tam tebou zmiňované BMW
Slušná motorka a to cestování ...