Nesmrtelný a spolehlivý stroj, který snese takřka všechno zacházení. Nemá čím překvapit ani urazit.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První dojmy žádné nejsou, jelikož už mám horneta podruhé. Nečekaně obě motorky jedou stejně ani jízdní vlastnosti se moc neliší. Co musím vyzdvihnout jsou pneu doporučované výrobcem a to Pirelli. Na silnici sedí jak prdel na hrnec, do zátáček to padá samo.
Motorku bych doporučil pro - začátečník-pokročilý
Doplňky na motorce - Zrcátka, výfuk-Carbon can company, proužky na kola, filtr, dynojet, plexi, to snad stačí
Recenze
No proč opět hornet? Odpověd vcelku jednoduchá: spolehlivost. Tahle mašina prostě vydrží moc. Nevyžaduje takovou péči (hlavně tu finanční jako Italky ). Člověk se na ni může spolehnout a nemusí se bát jet dál než za naši krásnou zemi. Podvozek celkově není špatný, ale slabší stránkou jsou rozhodně brzdy. Prostě ten výkon jako u bremba tam není a nikdy nebude i kdyby jste dělali já nevím co. Posez pohodlný, max. tak 400 km/ den a bude to bohatě stačit. O větrné ochraně nemá cenu mluvit, je to naháč, kdo je bábovka a nechce aby na něj foukalo, ať si koupí enduro. Co se týče výkonu... to je krapet složitější. Samosebou jsem musel vyměnit vysavač, za něco co připomíná zvuk. Nečekaně šel výkon dolů, ale horší je to s krouťákem. Ten odešel neznámo kam. Takže nasadíme dynojet, filtřík, poléčíme a doufám, že pojede aspoň stejně ne-li lépe, než předchozí hornetík. Dojezd na 14 litrů něco kolem 240 km, což nění moc, ale ani málo, při mém tempu rychle se projet a žádné dlouhé cesty. Nejlíp se asi cítí v rozmezí 6-8 tisíc, netřeba točit víc. Na ty naše rozbité okresky to bohatě stačí. Snad chvilku vydrží a neomrzí se jako ten první .
Pěknej kousek