Bandit je nezmar. Když to s ním člověk umí pohřbí na eccáku i ostrou šestku. Je to ještě pořádný kus železa, na který je spolehnutí.
První dojmy - Zavřený s 25kW nuda i pro začátek. Po měsíci otevřený na plno což je dostatek výkonu na jednu sezónu a pak už nestačí. Odpustí neuvěřitelnou spoustu věcí, za kterou by silnější motorka krutě trestala a na druhou stranu, aby ne když nižší výkon vyzývá jezdit na plno.
Doplňky na motorce - Výfuk Creptus, zadní blatník, led přední světlomet.
Recenze
Bandita jsem volil jelikož po dlouhé jezdecké přestávce jsem se potřeboval trochu vyjezdit a přitom se nezabít první sezónu a to nehledě, že jsem chtěl poctivou motorku. Co se týče jízdních vlastností, tak do 160ti v poho, pak se začne dle povrchu a stylu jízdy v zatáčkách značně kroutit rám, ale po několika sezónách se dá na to zvyknout. Motor je hraví, ale zkušenějšímu chybí nějaké koníky a brdy na krocení to zvládají skvěle, i když se jede palba. Pro cestování ve dvou doporučuji značně přitvrdit podvozek jinak je to jako na moři. Spotřeba je na pohodu piáno za 4,5l a sportovní jízda do 6l. Pokud jede člověk palbu a většina cesty je rovina, tak je v nádrži vír vezme i 10-12l na 100. Jak jsem psal je kus železa co vydrží. Moto jsem koupil 5let staré s 10000km nájezdem a do dnes bez opravy a najeto 28000km. Zacelou dobu jsem seřizoval jen karburátory po otevření a na laďák. Banďourovi nejvíc svědčí jedničky a střední zatáčky, jako ecák, skřítek atd. V každém případě je to skvělá motorka na denní jízdu i vyblnutí. JO, zapomněl jsem, že na dálnici je to ortel. Přeju spoustu dobrých kilometrů. Szuki