Motorka hlavně o motoru. Zajímavej nadčasovej design s nádechem retra. Poctivá a bytelná konstrukce.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Skěvelej zátah a přitom je to krásně hodný a poslouchá. Trochu horší sedlo, hlavně šířka není úplně v pořádku. Na přední straně směrem k nádrži je sedlo málo vybrané a tlačí do stehen. Oproti ZR7 ostrý brzdy, tuhej stabilnější podvozek, samozřejmě síla motoru, ale o něco horší ovladatelnost.
Doplňky na motorce - Zrcátka do říditek, CNC nádržka na brzdovku, laďák G.P.R Deeptone, zadní krovka, klín pod motor, kabel pro diagnostiku ...
Recenze
Motorka do který jsem nacpal hodně peněz, abych odstranil závady po předchozích majitelích a taky za nějaký ten "tunning" - zrcátka, zadní krovka, spoiler, laďák G.P.R. atd. Jinak příjemná motorka se silným středním pásmem - po změně převodu (rozeta o dva zuby větší) to bylo ještě mnohem lepší. Spodek nebyl tak cukavej. Po instalaci laďáku GPR se vyhladil spodek ještě víc uhladil, vršek stejnej, ale střed horší. Ale to jen doby, než jsem vyndal vložky, pak už paráda, ale rachot slušnej (na delší trase už trochu vopruz). ALE - podvozkově a hlavně ovladatelností mi nějak nepřirostla k srdci. Za celou dobu jsem na ní nenašel jistotu, jako na předchozí Kawě. Navíc ve dvou se na tom nedalo jezdit a protože se mnou začala jezdit víc dcera jako batoh, rozhod jsem se ji prodat. Na jaře 2015 prodána.
10...mám pro ně slabost:)