Cestovní motorka na dlouhé pohodlné cesty
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: malý strom je možná rozumnější, úspornější, lehčí, levnější, ale...
První dojmy - Velká, těžká, na místě hůře ovladatelná, vše ale vynahrazeno pohodlnou jízdou s výbornou ovladatelností, dostatečným výkonem a krásným zvukem.
Motorku bych doporučil pro - Můj strom je už z německa "přizvedlý", višší šité sedlo, asi vyšší zadní tlumič nebo jiné kosti, nevím, zas tak jsem to nezkoumal. Mám 188 cm a je to tak akorát. Na normálním stromu jsem měl cca 8 cm rezervu.
Doplňky na motorce - -vyhřívané hefty, byly na motorce, paráda
-padáky, kupoval jsem, zatím jsem je nezkoušel
-šité pohodlnější a bohužel vyšší sedlo, bylo na motorce při koupi, moc se mi líbí a hlavně fakt pohodlný
-pak je taky fajn ten stavitelný štítek na plexi, skoro na mě nefouká a neprší
-pancéřové přední brzdové hadice, byly na motorce, oproti gumovým (moto kamaráda) velký rozdíl, prostě ostřejší brzdy
-plánuji dokoupit, až na to bude, kryt motoru a boční hliníkové kufry.
- zapracoval jsem na šustplechu, nerez plech jsem měl, tl.2mm, firmou vyřezáno plazmou, svařeno nevím čím ale každopádně se mi líbí. Jeden vyšel na 850 Kč vč. DPH. Zbývá doladit uchycení. Na to mám z toho plechu pásoviny.
Recenze
To že chci V-Stroma bylo jasný od chvíle co jsem měl možnost se na něm svést. Velká, mohutná, pohodlná, finančně dostupná motorka na dlouhé cesty. Dá se na ní, a nevypadá to snad blbě, navěsit spousta zavazadel a kufrů. Prostě cestovní motorka. Spotřebu jsem měřil několikrát mezi tankováním, vždy 6,6 L/100 KM. Nejezdím pomalu, ale výkon motorky rozhodně plně nevyužívám. Na to nemám. Co bych motorce vytknul jsou podivné zvuky co se ozývají z motoru v záběru, když jsou otáčky do 3500/min. To dělají všechny litrové stromy. Jelikož je to dvouvál, tak se brzdí motorem. Poruchovost u mě zatím nulová...
Za mě 10b také o něm pořád premýšlím hodně km v kolech hoj
Krásnej stromek. Taky jednoho mám. Ať ti dobře slouží.