Malá, hravá, celkem čiperná motorka na každodenní popojíždění po městě.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - S motorkou jsem se seznamoval nejdřív na letišti kde jsem si po 7-mi letech oživoval schopnosti řídit motorku a šlo to celkem rychle. v době když jsem na ní začínal měla ještě druhé ovládání (výcvikové vozidlo :D ) . Po chvilce ježdění po letišti bylo jasno, že tohle je ten správný stroj abych si to krásně oživil.
Motorku bych doporučil pro - Motrku bych doporučil začátečníkům co se chtějí svést. Motorka je krásně lehoučká a díky tomu krásně ovladatelná i při stání a manipulaci bez motoru
Doplňky na motorce - Z instalovaných doplňků v době "pořízení" bylo druhé autoškolské ovládání, které bylo sundáno a uskladněno na doby kdy motorka pojede na STK
Recenze
Tenhle stroj jsem "si vybral", protože mě ho kamarád co vlastní autoškolu propůjčil ať jezdím, že ho momentálně nepotřebuje a je škoda aby zahálela v garáži. Slovo dalo slovo a já jel na motorce domů. za srpen 2015 jsem na Yuki nalítal tzv. okolo komína bezmála 1500km a dostala se mě takříkajíc do krve. Ze začátku dostačující výkon se postupně stal největší slabinou této motorky. Jinak motorka jako taková je dobře stavěná podvozek je úměrný k výkonu motorky, brzdy by mohly být občas ostřejší a brzdím i očima :D. další významné mínus u této motorky jsou aktuálně pneumatiky co nebudí moc dobrý dojem. Motorka jako taková má najeto k dnešnímu dni necelých 3500km od roku 2009 a tudíš pneumatiky jsou stále původní čínské na kterých motorka přijela z výroby. Ale abych jen nehanil i na 6 let starých pneumatikách jsem dokázal v zatáčkách pěkně potrápit kamarády na silnějších strojích, kterým jsem ujížděl. Motorka jezdí celkem bez problémů až na problém s cívkama a svíčkama co se nedávno musely vyměnit jelikož se po zahřátí z toho za jízdy stával jednoválec a nehorázně do škubalo. KLdyž se to rozebíralo a měnily se cívky tak se odstrojil i výfuk a bylo hned jasné proč mtorka nechce jet jak by 250 jet měla. Z venku krásně vypadající výfukové potrubí má vevnitř vloženou další trubku a tím uškrcen výkon. Další brzdou byl po cca 3000tis km vysypaný a zapečený katalizátor. Jízda v noci nic moc. naštěstí díky tomu, že to má světlo pohyblivé zároveň s řidítky tak aspoň vidím kam jedu nicméně žárovka, která byla instalována z výroby byla vyhozena a světlo předěláno na klasickou H4 žárovku. Při údržbě motorky velice scháví hlavní stojan a motorka disponuje pouze "policajtem", který ještě pro svůj tvar znemožňuje pořádné naklonění motorky aniž bych ho musel hoblovat po zemi. Na motorce se mě líbí i ta vlastnost, že budí dojem "velké" motorky a spousta lidí se už hodně divila, že to je pouze 250. Na nějaké velké cestování motorka není moc stavěná maximální rychlost 108km/h uvedená v TP se po výměně svíček a civek zvedna na ohromných 120km/h :D . Do 80km/h je motorka celkem svižná ahravá a má dostatek výkonu i na nějaké nenadálé zrychlení. Při překročení této rychlostní hranice je to spíš už vytrvalostní závod za jak dlouho se dostanu na vyšší rychlost. proto s motorkou nejraději jezdím pouze po zakroucených okreskách kde se cestovní rychlost pohybuje okolo 70-80km/h a je zde větší sranda než když najedu na silnici 1. třídy a jedu "co to dá" . Po naježděných necelých 2tis km bych si dokázal Yuki představit v garáži jako druhou motorku na ježdění po městě místo scootru. Z důvodu toho, že Yuki byla pouze zapůčená (byť na dobu neurčitou) jsem se poohlížel o nějaké své mašině a po dlouhých večerech strávených u recenzí a spokojenosti uživatelů jsem si v polovině srpna přivezl domů svého oře...ale o tom až jindy
Já jsem v klidu Ať si píšou hlody jaký chtěj :D jak jsem psal u motorky ... na ježdění po mětstě Ok ... ale vyjet mimo město to je nic moc ..
blbejch keců si nevšímej a užij si ji
.Spousta lidí si sem chodí léčit svoje mindráky,jinak to nejde chápat.Jejich ego a sebevědomí stoupá se značkou a objemem motoru .Ti nikdy nepochopí,že radost z jízdy jde zažít i na mopedu
Za kuráž
Lepší Čína než nic - že, PayazZ?
Yuki - pro teplý kluky