Parádní mašina, málo žere a jezdí super.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ 900: Má vyšší hmotnost, spotřebu a hlavně cenu. Kardan by byl ale dobrej.
První dojmy - Jízdní vlastnosti jsou nad očekávání. Jediný negativní dojem jsem měl z vibrací, kdy při vysokých otáčkách jsou trochu znatelné, brzy jsem se ale naučil řazením a stylem jízdy je téměř elimininovat.
Motorku bych doporučil pro - Pro pokročilejší jezdce, kterým již nestačí 49 koní. Rozhodně není vhodná pro začátečníky.
Doplňky na motorce - Kufr 52l, kam se v klidu vejdou dvě helmy.
Průměrná spotřeba - 5.23091 l/100km
Recenze
Byla to láska na první pohled.
Před pořízením jsem očekával, že nebude tak povedená, avšak při osobním setkání se ukázalo, že opak je pravdou, má velice povedený design a celkové provedení. Původně jsem chtěl verzi bez kapotáže, avšak nyní bych neměnil.
Přešel jsem z ER5 a je znát vyšší hmotnost, musí se s tím počítat a přizpůsobit tomu jízdu hlavně v zatáčkách, celkově je to nezvyk když jsem doposud jezdil s lehčími stroji.
Při testování spotřeby jsem byl mile překvapen, kdy po neúsporné jízdě vzala 5,36l/100km.
Tak zde mám nejpřesnější měření spotřeby tohoto motocyklu.
http://www.spotreby....-56-kw-76-hp-a49820/
Ahoj, to teda docela tahas, ja mam pri normalni jizde po okreskach 4,5-5l a to to moc nesetrim, pri usporne jizde jsem se dostal jednou az na 4,1. Jinak kazdopadne je to super stroj, ja mam nahace a kapotu bych uvital..
Třeba bude někoho zajímat přesná spotřeba:
První tankování, najeto 284km s cenou za kilometr 1,58Kč (průměr 5,30l).
Druhé tankování, najeto 123km s cenou za kilometr 1,74Kč (průměr 5,37l).
Jezdil jsem tak nějak normálně, úsporně ale rozhodně ne to zkusím časem.
Jojo taky jsem přecházel z ER5, ale na nahatou verzi a jak říkáš, dneska bych klidně šel a vyměnil to hned za kapoty, ve vyšších rychlostech to je fakt zlo :) Povedla se