PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Krotas90
Vloženo 25.8.2015
Aktualizováno 25.8.2015
Zobrazeno 1 678x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělej naháč bez zbytečnýho elektro.

První dojmy - Skvěle padla do ruky, výborný posez. Skvělej podvozek a brzdy. Nižší maximální rychlost, ale je to naháč ne supersport.

Recenze

Zdá se, že si pomalu budeme muset zvykat na modernizaci všech motorek, které nám doposud byly ikonami. Téhle modernizaci se nevyhnul ani anglický Speed Triple, který byl tak charakteristický svým hmizím vzhledem. Letošní novinka poslala jeho tradiční kukuč o level jinam. Bohužel ale došlu k tomu, že má na první pohled s předchozím modelem pramálo společného. Naštěstí se nezůstalo jen u změn kosmetických, ale statečně se hráblo i do ostatních částí motorky. Hodně se mluví o úpravách podvozku, některé prvky, jako krásně tvarovaný rám a jednostranná kyvná vidlice byly sice zachovány, ale geometrie je úplně nová. Posunutím motoru dopředu a přemístěním baterie před airbox bylo zlepšeno rozložení hmotnosti a dosaženo zcela nové úrovně ovladatelnosti. Nové jsou také přední vidlice o průměru 43mm, které jsou plně nastavitelné. Na nich uchycené radiální brzdiče Brembo svírají disk 320mm,který je o 0,5 mm tenčí, než tomu bylo u předchozí verze a to znamená další snížení hmotnosti. Navíc si svůj Speed Triple můžete poprvé vybavit ABSkem. Tříválcový motor je naopak téměř nedotčený a změny výkonu i krouticího momentu má na starost spíše přeprogramovaná řídící jednotka. Výsledkem je zvýšení krouťáku na 111Nm při 7750ot./min. a zvýšení výkonu o 5 koní (na 135PS). K zlepšení těchto hodnot samozřejmě přispívá přepracovaný výfukový systém. V základní výbavě má tenhle Triumph věci, jako masivní řidítka ze slitiny, imobilizér v klíči a vylepšenou přístrojovou desku s digitálním tachometrem, ukazatelem stavu paliva, lap timerem nebo programovatelným řadicím světlem. Provozní hmotnost motorky činí 214 kg, což je o 3 kg nižší, než u předchozího modelu. Přední a zadní kola jsou o 1 kg lehčí. Díky užšímu rámu, který zvyšuje světlou výšku, budete mít pocit, že motocykl je neuvěřitelně lehký a hbitý. To ale byl už předchozí model, takže nám nezbývá nic jiného, než si počkat na první kilometry v testu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 01.09.15 v 11:59 10b.

Nagash
Nagash napsal 29.08.15 v 21:25 10b.

Krasny Speed ! Jeden z poslednich mohykanu bez elektronickych pomocniku. Good race! ;)

Krotas90
Krotas90 napsal 27.08.15 v 22:09

Díky

Mistake
Mistake napsal 25.08.15 v 20:40 10b.

Gratulace č.2.

JohnyBaroch
JohnyBaroch napsal 25.08.15 v 20:39 10b.

Gratulace

Více komentářů



TOPlist