Skvělej naháč bez zbytečnýho elektro.
První dojmy - Skvěle padla do ruky, výborný posez. Skvělej podvozek a brzdy. Nižší maximální rychlost, ale je to naháč ne supersport.
Recenze
Zdá se, že si pomalu budeme muset zvykat na modernizaci všech motorek, které nám doposud byly ikonami. Téhle modernizaci se nevyhnul ani anglický Speed Triple, který byl tak charakteristický svým hmizím vzhledem. Letošní novinka poslala jeho tradiční kukuč o level jinam. Bohužel ale došlu k tomu, že má na první pohled s předchozím modelem pramálo společného. Naštěstí se nezůstalo jen u změn kosmetických, ale statečně se hráblo i do ostatních částí motorky. Hodně se mluví o úpravách podvozku, některé prvky, jako krásně tvarovaný rám a jednostranná kyvná vidlice byly sice zachovány, ale geometrie je úplně nová. Posunutím motoru dopředu a přemístěním baterie před airbox bylo zlepšeno rozložení hmotnosti a dosaženo zcela nové úrovně ovladatelnosti. Nové jsou také přední vidlice o průměru 43mm, které jsou plně nastavitelné. Na nich uchycené radiální brzdiče Brembo svírají disk 320mm,který je o 0,5 mm tenčí, než tomu bylo u předchozí verze a to znamená další snížení hmotnosti. Navíc si svůj Speed Triple můžete poprvé vybavit ABSkem. Tříválcový motor je naopak téměř nedotčený a změny výkonu i krouticího momentu má na starost spíše přeprogramovaná řídící jednotka. Výsledkem je zvýšení krouťáku na 111Nm při 7750ot./min. a zvýšení výkonu o 5 koní (na 135PS). K zlepšení těchto hodnot samozřejmě přispívá přepracovaný výfukový systém. V základní výbavě má tenhle Triumph věci, jako masivní řidítka ze slitiny, imobilizér v klíči a vylepšenou přístrojovou desku s digitálním tachometrem, ukazatelem stavu paliva, lap timerem nebo programovatelným řadicím světlem. Provozní hmotnost motorky činí 214 kg, což je o 3 kg nižší, než u předchozího modelu. Přední a zadní kola jsou o 1 kg lehčí. Díky užšímu rámu, který zvyšuje světlou výšku, budete mít pocit, že motocykl je neuvěřitelně lehký a hbitý. To ale byl už předchozí model, takže nám nezbývá nic jiného, než si počkat na první kilometry v testu.
Krasny Speed ! Jeden z poslednich mohykanu bez elektronickych pomocniku. Good race! ;)
Díky
Gratulace č.2.
Gratulace