Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 135.000Kč |
Projedete s ním Evropu a je to stále v pohodě. Se špunty se dá i slušně pojezdit UA a RO. Schroupne i horší benzin v Albánii.
Občas chybí výkon, když je motorka plně naložená a ve dvou.
Moje úpravy |
12V zásuvka pod sedlem, K&N filtr, Vyhřívané rukojeti Saito II, zpevnění nosiče postraních kufrů. Přední progresivní pružiny. Velký padák Grave. Plexi MRA s deflektorem. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | ocelový z trubek :o) |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | V podstatě si skoro vše řeším sám a nebo když není čas tam VilemX je fakt rychlý a šikovný. |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | ověřených 330 km a ještě by to asi jelo |
Sport
Použité destičky | Nissin |
---|---|
Úpravy motoru | K&N filtr - lépe se sbírá ze spodu a klesla spotřeba paliva |
Úpravy podvozku | Přední progresivní pružiny, hromadná výroba z TA fora. |
Úpravy brzd. systému | nic |
Použité pneumatiky | Bridgestone Trailmax - 7 tis km Mitas E09 - 4 tis km Vee Ruber - cca. 11 tis km Avon - zatím 5 tis a vypadá to že ještě 10 najedou TKC - 3,5 tis km - zadek ubývá, předek ok |
Obecné
Moje závady | Prasklá žárovka už 2x |
---|