PROFIL MOTORKY

Honda XL 650V Transalp (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kojot
Vloženo 3.6.2004
Aktualizováno 6.1.2015
Zobrazeno 2 236x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 43 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 135.000Kč
Silné stránky

Projedete s ním Evropu a je to stále v pohodě. Se špunty se dá i slušně pojezdit UA a RO. Schroupne i horší benzin v Albánii.

Slabé stránky

Občas chybí výkon, když je motorka plně naložená a ve dvou.

Moje úpravy

12V zásuvka pod sedlem, K&N filtr, Vyhřívané rukojeti Saito II, zpevnění nosiče postraních kufrů. Přední progresivní pružiny. Velký padák Grave. Plexi MRA s deflektorem.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5.5
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu ocelový z trubek :o)

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem V podstatě si skoro vše řeším sám a nebo když není čas tam VilemX je fakt rychlý a šikovný.

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž ověřených 330 km a ještě by to asi jelo

Sport

Použité destičky Nissin
Úpravy motoru K&N filtr - lépe se sbírá ze spodu a klesla spotřeba paliva
Úpravy podvozku Přední progresivní pružiny, hromadná výroba z TA fora.
Úpravy brzd. systému nic
Použité pneumatiky Bridgestone Trailmax - 7 tis km
Mitas E09 - 4 tis km
Vee Ruber - cca. 11 tis km
Avon - zatím 5 tis a vypadá to že ještě 10 najedou
TKC - 3,5 tis km - zadek ubývá, předek ok

Obecné

Moje závady Prasklá žárovka už 2x


TOPlist