PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 600 custom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník astandera
Vloženo 23.10.2011
Aktualizováno 23.10.2011
Zobrazeno 2 023x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Ovladatelnost, rejd, všestrannost, zábavná, rychlá. Kolmější posez umožňuje i touring - kochačky, motor z GSX-R zase adrenalinové zrychlení na 8-9ti, na 600 opravdu parádní střelba. Spotřeba do +-7l/100 km, dálnice 130 km/h 6l. Immobilizer, ukazatel rychlosti.

Jezdil jsem až do 2°C, přes noc přímrazek (chalupa), vždycky nastartovala, žádné potíže.

Orig. kovové zadní madlo je fajn při vedení z boku (garáž, otáčení, kde to nejde), platí i o orig. Suzuki držáku na kufr, má je taky a pro spolujezdce příjemné.

Slabé stránky

Vítr (naháč, logicky) nedovoluje ten motor moc využít bez plexi, s ním je to ok.

Sedlo spolujezdce nemá "zarážku", sjíždí při brždění na záda jezdci, když se jede s hlavou, není to zásadní, 550 km v kuse jsme dali bez potíží. V porovnání s Kawasaki Z 750 K7 je to ale superpohodlí

Boční stojánek - mě se jeví jako "delší", musí se hlídat při parkování, jinak má moto tendenci padat. Žádný prostor na věci, jen minilékarna a lepení.

Moje úpravy

GSR Double Plexi
Namontováno Suzuki orig. plexi pro GSR 600 + malé enduro plexi. Lze si tak víc vychutnat opravdu skvělý motor. Předtím jsem dával krk dohromady po jakékoliv delší dálnici (ano, sem tam se přesun po ní konal, viz. Rakousko). Náklady na horní štítek 1.500 v Yacomi v Braníku + 2x kousek hliníkového pásku z Ferony a 2 hodiny kreativního měření Namontováno na držák originálního Suzuki štítku na jeho šroubky tak, aby se během pár minut dal sundat. Ale to jsem neudělal, funguje a hlava drží na krku Zájemcům nafotím, mě se to s tím "výtvorem" dokonce i líbí.

Pneu
Originální Bridgestone BT 014 mi nesedly, na to, jak se rychle sjely mi přišlo, že moc "nedržely". Druhé pneu Dunlop Sportmax Qualifier pocitově o moc lepší na suchu, ale horší na namoklé studenější povrchy. Tam jsem jim vysloveně nevěřil. Pokud můžu, volil bych je ale jednoznačně před těmi BT 014.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0 (nedolévám, 1/rok servis)

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Odlévaný, nekroutí se ani ve dvou .ani při náklonech či brzdění

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 250 km max.

Obecné

Moje závady Kupodivu nic! Jen Suzuki v roce 2011 svolávalo na výměnu relé, prý se stávalo že špatně dobíjela a vybila se baterie. Mě se to nestalo. Platí údajně i na další majitele, tak jestli vám zlobí dobíjení, zeptejte se, asi vymění.


TOPlist