Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Ovladatelnost, rejd, všestrannost, zábavná, rychlá. Kolmější posez umožňuje i touring - kochačky, motor z GSX-R zase adrenalinové zrychlení na 8-9ti, na 600 opravdu parádní střelba. Spotřeba do +-7l/100 km, dálnice 130 km/h 6l. Immobilizer, ukazatel rychlosti.
Jezdil jsem až do 2°C, přes noc přímrazek (chalupa), vždycky nastartovala, žádné potíže.
Orig. kovové zadní madlo je fajn při vedení z boku (garáž, otáčení, kde to nejde), platí i o orig. Suzuki držáku na kufr, má je taky a pro spolujezdce příjemné.
Vítr (naháč, logicky) nedovoluje ten motor moc využít bez plexi, s ním je to ok.
Sedlo spolujezdce nemá "zarážku", sjíždí při brždění na záda jezdci, když se jede s hlavou, není to zásadní, 550 km v kuse jsme dali bez potíží. V porovnání s Kawasaki Z 750 K7 je to ale superpohodlí
Boční stojánek - mě se jeví jako "delší", musí se hlídat při parkování, jinak má moto tendenci padat. Žádný prostor na věci, jen minilékarna a lepení.
Moje úpravy |
GSR Double Plexi |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 (nedolévám, 1/rok servis) |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Odlévaný, nekroutí se ani ve dvou .ani při náklonech či brzdění |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí spolujezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 250 km max. |
Obecné
Moje závady | Kupodivu nic! Jen Suzuki v roce 2011 svolávalo na výměnu relé, prý se stávalo že špatně dobíjela a vybila se baterie. Mě se to nestalo. Platí údajně i na další majitele, tak jestli vám zlobí dobíjení, zeptejte se, asi vymění. |
---|