Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | dost dobrá |
adheze motocyklu v zatáčkách, vysoký výkon, silné brzdy, široká možnost úprav a pohodlný posez na delší trasy
trošku vyšší spotřeba při svižnější jízdě, při upravách vás motorka může vyjít až na 100 000kč, ale stím člověk musí počítat...a taky je slabá stránka že to většina pořád a pořád dokola srovnává se 4t
Moje úpravy |
pancéřové hadice brzd systému, palivové hadičky s větším průměrem, lakování aprilia Diablo Black/Gold, tlumičový olej soft, stavitelný zadní tlumič(hard/soft), snímač vzduchu v airboxu |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 1-1.5 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | hliníkový, profilovaný |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Použité destičky | brembo |
---|---|
Použité pneumatiky | Dunlop arrow sportmax110/70 17" a michelin pilot activ 150 a 160/70 17" |
Úpravy motoru | jednokroužkový píst, vyleštěné kanálky, vyleštěný karburátor, zvětšený průměr na 35 místo 34, přetryskovaný karburátor, vyleštěná, odlehčená a vyvážená klika, vyleštěná kovaná ojnice, jehličková ložiska. |
Úpravy podvozku | dvoubřitá gufera Malossi, olej v tlumičích mogul soft Racing, jehličková ložiska na zadním kole. zdvihy 10cm |
Úpravy brzd. systému | oplétané hadice, destičky brembo, kapalina do 180stupnu |
Úpravy řídící jednotky | kompletně jiné CDI(BitPower), v něm je posunutý interval otevírání a zavírání přívěry-0-3000ot/min je přívěra otevřená kvůli spalování, od 3000do 8800 je přívěra zavřená a od 8800ot začíná peklo, změna zapalování, alternator na 100w, omezovač posunutý na 15 tis. |
Obecné
Moje závady | nefunkční přívěra rave se solenoidem, brzdicí přední brzda při přehřátí, špatná elektroinstalace |
---|