Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
podvozek+ brzdy+ motor= spousta emoci
Slabé stránky
spousta vybraci = neustala potreba kontrolovat kontakty ne elektro instalaci
Moje úpravy |
laďáky Sebring včetně svodů, přídavný otáčkoměr, a zkrácený přední blatník, ale ten co nejdřív vyměním za nový. A taky pribude voltmetr pro sichr. |
---|
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
---|---|
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 200 |
Obecné
Moje závady | Tak ridici jednotka zapalovani odesla do vecnych lovist, nastesti pomohla firma Ignitech. Po dukladne kontrole jsem prisel na pricinu, zlomeny kabel na vystupu regulatoru, nanestesti tak blbe, ze vodic se zlomil, ale izolace zustala cela, takze napajeni chvilku jo, chvilku ne a jednotka papa. |
---|