Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | astronomická |
pohodlí, ovladatalenost, štíhlost, silný motor, který umí superbikové výkony = velký kopec zábavy, průchodnost v terénu, široká možnost nastavení tlumičů na cokoliv!
možná servisní interval každých 7500 km, ale to je asi daň za skvělý rally motor V2 (LC8)
Moje úpravy |
- předělaná elektrika na manuální vypínání světel pro offroad |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Chrom-molybdenový, trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 300 |
Obecné
Moje závady | 19900 km - prasklý svod (uklepané šroubení pro Lambda sondu) 20500 km - zadní brzdový kotouč (povolené nýty) 35000 km - repas předních vidlic (po pískovém Maroku) 37820 km - nové čidlo rychlosti (přetržený drát z terénu, nechtělo se mi to pájet) 37820 km - ložisko zadního tlumiče (horní uložení, nepatrná vůle, preventivní vyměna) |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Pirelli Scorpion Metzeler TKC 80 Metzeler Karro + Michelin Desert Race (předek) Michelin Cross/Compet S12 + Michelin Desert Race (předek) Maxxis M-7314 (140/80/18), ale moc se neosvědčila... |
---|