PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Torgue.l
Vloženo 7.1.2011
Aktualizováno 3.1.2014
Zobrazeno 5 624x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Hodnocení motorky
Nalezeno 32 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: astronomická
Silné stránky

pohodlí, ovladatalenost, štíhlost, silný motor, který umí superbikové výkony = velký kopec zábavy, průchodnost v terénu, široká možnost nastavení tlumičů na cokoliv!

Slabé stránky

možná servisní interval každých 7500 km, ale to je asi daň za skvělý rally motor V2 (LC8)

Moje úpravy

- předělaná elektrika na manuální vypínání světel pro offroad
- vyhřívané ručky
- tripmaster
- přídavný ventilátor
- hrazdička na GPS
- duralový šusplech pod motor
- karbonové kryty vík motoru
- duralový kryt baňky zadní brzdy
- plastové kryty rámu oranžové
- přemístění bočního stojánku tak, aby nebyl uchycen do bloku motoru
- rozšíření bočního stojanu
- padáky
- nosiče kufrů + velká plotna
- nové horní brýle + tlumič řízení Scott
- transparentní polepy celé motory
- polep WP vidlic
- Akropovič (šílená cena, ale fantastický výsledek)
- prodloužení předního blatní karbon (pyramid-plastics.co.uk)
- kloubová zrcátka
- spojková pumpa OBERON

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6.5
Spotřeba oleje l/1000km 0,1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Chrom-molybdenový, trubkový

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 300

Obecné

Moje závady 19900 km - prasklý svod (uklepané šroubení pro Lambda sondu)
20500 km - zadní brzdový kotouč (povolené nýty)
35000 km - repas předních vidlic (po pískovém Maroku)
37820 km - nové čidlo rychlosti (přetržený drát z terénu, nechtělo se mi to pájet)
37820 km - ložisko zadního tlumiče (horní uložení, nepatrná vůle, preventivní vyměna)

Sport

Použité pneumatiky Pirelli Scorpion
Metzeler TKC 80
Metzeler Karro + Michelin Desert Race (předek)
Michelin Cross/Compet S12 + Michelin Desert Race (předek)
Maxxis M-7314 (140/80/18), ale moc se neosvědčila...


TOPlist