Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | 21000 |
jede jako prase, protže jsem namontoval KIT zapalování. A ted se podržte kdo ho vyrábí Ducati!!!!! Fakt nevim jestli to s tim zapalkem jede líp, ale myslím že pocitově asi jo.
váha
Moje úpravy |
Už se na tom pracuje: tlumč řízení; výměna brzdových pák za nastavitelné AVIDy (z mého MTB mi zbyly, když jsem namotnotval hydraulické kotoučovky); polepy DUCATI 916 jak jinak |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Variátor | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Nabídka doplňků |
Obecné
Moje závady | Zatim jenom to co jsem si zavinil, kdyz sem se vyválel. Prasklý podselový laminát a přední plexi štítek. |
---|
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Tuhost rámu |
Sport
Úpravy motoru | Zapalování KIT Blata od Ducati Karburátorová tryska KIT |
---|---|
Úpravy podvozku | Tlumič řízení z PRC (=lidová republika Čína) |
Úpravy brzd. systému | Brzdové páčky AVID z MTB |