Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | 110 000 kč. |
Silné stránky
Motor a podvozek a hmotnost a brzdy - sakra víc už není?!
Slabé stránky
Kvalita zpracování, životnost dílů, drah
Moje úpravy |
laděný podvozek Polletti, převložkovaný motor zvětšeno vrtání, přetryskovaný karburátor, laděný výfuk, větší zubatý kotouč. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,5 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | kolébkový - ocel |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 150-200 |
Sport
Použité destičky | Brembo |
---|---|
Úpravy motoru | převložkovaný motor, zvětšeno vrtání při stejném zdvihu, vyšší kompresní poměr, karburace přetryskováno. |
Úpravy podvozku | komplet v Itálii od firmy Polletti |
Úpravy brzd. systému | Velký pření zubatý kotouč |
Použité pneumatiky | prvně Mitas ale pak jsem přešel na Michelin, bo ty Mitasy nejsou uplnně echt. |
Obecné
Moje závady | převodka 4.rychlost, potkaný motor, prasklý náboj zadního kola, startér volnobězka, spojkový váleček |
---|