Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | ustál jsem to:) |
Motor, podvozek po upravě, zadní brko
Sériová přední vidlice, doporučuji aspoň vyměnit pružiny
Moje úpravy |
Power Commander III USB,BMC racing, Quickshifter BPD,shift light, komplet výfukový systém Yoshimura trioval carbon, tlumič řízení Öhlins, úprava předních vidlic Öhlins stage 3,laminátové kapoty, racing řetěz DID 520, krátký plyn, racing brzdové hadice plus desky, brzdová kapalina AP racing PRF660, pěna v nádrži, vypouštění nádrže, motor je série beze zmen. Kromě laku je vše má práce. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0.7 |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | Brembo RC,ZR04 |
Úpravy motoru | Série |
Úpravy podvozku | Öhlins stage 3, zadní brko série + redukční podložky |
Úpravy brzd. systému | U suzuki je potřeba používat opravdu kvalitní brzdovou kapalinu, jinak vadne páka. Mé doporučení je Castrol SRF, nebo AP racing PRF660 dále opletené hadice a máte klid |
Použité pneumatiky | Dunlop D211, Pirelli |