Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Na to že má motorka za sebou 18let v provozu a 65000 km tak byla a je stále plnně funkční a po zevrubné kontrole vykázala min. opotřebení. Technik, který mi prováděl kontrolu a repasi motoru se vyjádřil, že motorka by bez problému měla natočit ještě v pohodě a při správné údržbě jednou tolik km Tak uvidíme..
Snad jen, že se tenkrát v Německu prodávali všechny s výkonem pouze 100k v papírech a patrně mají 108k na kole. Ale to vám s určitostí dnes nikdo neřekne. Uvidíme, co nám řekne měření...
Moje úpravy |
Kompletní renovace motorky. Rozebrání všeho kontrola vůlí, tlaků, těsností, funkčnosti. Následné opravy a výměny jednotlivých částí dle potřeby, aby byla motorka uvedena do stavu jako v roceš 1991 a to né jen vzhledově, ale i funkčně ! |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spotřeba oleje l/1000km | uvidíme |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Spojka |
Obecné
Moje závady | Závady způsobené provozem a věkem: Slabý únik oleje pod vanou, hlavou, ventyl krytem, odrovnaná ložiska na ose kyvky a v krku řízení. |
---|
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Hliníkový Delta-box (praotec všech dnešních moderních supersportovních rámů) |