Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Nenáročnost, dostupnost použitých dílů a nových dílů pasujících ze sevenfifty(motorvé díly), hydraulická zdvihátka ventilů, silný sekundární řetěz - velká životnost.
Těžko sehnatelné pneumatiky(na dnešní dobu nevhodný rozměr)
Moje úpravy |
Výfuky z CB750 Sevenfifty (nyní krásný, tišší zvuk), vyhřívané rukojeti (návod u mě na webu), zadní nosič napasován z GSX750 s kufrem Honda, |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,3 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Svařený trubkový ocelový. Zadní centrální tlumič. |
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování |
Zázemí
Dostupnost dílů | |
---|---|
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300km |
Obecné
Moje závady | Po koupi byly třeba přebrousit ventily, vyměnit pístní sadu a válce(výměna za válce a písty z jiného motoru-spotřeba oleje klesla z 1,5l/1000 na 0,3l/1000km). Olej vyměněn za Castrol Power 1GPS 10W40. Výměna ložisek v zadním kole a rozetě včetně gufer. Přední parabola (vysvícená)vyměněna za hranatou parabolu z Jawy350 s žárovkou Bosch H4 plus 60. Po čase ještě výměna ložisek a gufer v zadní kyvné vidlici. Výměna oleje v centrálním tlumiči. |
---|