Můj první japonec - nezapomenutelná!
Recenze
Koupil jsem ji když mi bylo 18 (1999) za 40 000,- od kluků ze Zlatých hor - určitě je znáte, jsou to bráchové a jezdí nějaké kaskadérské show - myslím že to je jawa péřák TÝM. Kdo pamatuje kolik v tý době stály motorky, vzpomene si že tehdy každej tvrdil, že pod 100 000 se dá koupit jenom vrak. Za 40 papírů byly jen 125-ky před smrtí. Nicméně ta moje byla tak nějak opravená po bouračce a celkem kompletní. Podomácku jsme nalakovali a připevnili zrcátka z Jawy (originály stály 1700 bez daně za kus!), nechal jsem vyměnit rozvody a ono to kupodivu docela spolehlivě jezdilo! Akorát jsem nesměl pustit řídítka, protože se rozkmitaly (díky ručně prořezanému vzorku na přední pneu, čehož jsem si všimnul až po sezóně:)) tak že bych si nabil..
Typická motorka motorka osmdesátých let - jela rozumně (230), zatáčela už hůř a nebrzdila vůbec - vzpomínám si, že jsem při první jízdě začal brzdit před odbočkou stejně jako na Jawě 350/639 a jel jsem nakonec rovně:) S kamarády jsme objeli slovensko, nezklamala. Po sezóně jí začala klouzat spojka a začlo se ozvývat asi něco od kliky, tak jsem ji přes Innomotor zase za 40 prodal a koupil opravdový "poklad" - CBR 1000F!
Každopádně to byl největší skok v mé motorkářské kariéře a ačkoli jsem z ní nikdy nespadl, zažil a HLAVNĚ přežIL (díky Bohu) jsem tolik krizovek (díky mému věku a řidičskému umění) , které snad už do konce života nezažiju!!
Starsi motorky mnohdy nadelaji vic parady, nez fungl nove stroje A VĚTŠINOU, JE TO PCTIVÝ KUS ŽELEZA.
tak to zni jako sakra dobra doba cos mel s se starou CBX... tak at to jezdi i dal..!