Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 110000 |
Slušný nástup motoru od relativně nízkých otáček. Od roku 2002 jsou R1 posazeny výkonově o 1000 tis. otáček výš-to je škoda.
Není šroubovaný podsedadlový rám. V případě havárie zadní části to odsere kompletně celý rám.
Moje úpravy |
Otevřený vzduchový filtr-KN+uprava směsi v karburátorech. Výfuková koncovka REMUS Evolution-příjemný zvuk a rozumný kravál. Lakování kol na zlatou metalickou. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0.1 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Myslím že tam je DELTABOX II. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Obecné
Moje závady | Když je olej před výměnou, poblikává kontrolka mazání jak střelená. Po výměně oleje je to vždy OK. Asi tím naznačuje, že už ta sračka nemaže. Podle reakcí majitelů R1 to je asi normální. |
---|
Sport
Úpravy motoru | Jen osazen otevřeným KN filtrem a výfukovou koncovkou Remus-Revolution. |
---|---|
Použité pneumatiky | Metzeler M1 |