Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 24tis |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Nový lak ala ducati 1098 martini racing, chrom kyvka a lešení budíků, rychlopal domino, tlumič řízení, zvýšení zadního tlumiče, snížení na vidlích, zaciklení olejového mazání. Carbon koncovka na výfuku,a dál... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Spotřeba oleje l/1000km | 1:40 Repsol ful syntetic |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | hliníkový, DELTABOX |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Úpravy motoru | Je tam toho celkem dost, převody SP, leštěné kanály, kovaný píst wisecco, podtlaková přívěra hlídaná ještě elektronickou cestou (celkem raritka) karbec laděnej od profíka BMB moto. Na zimu se chystá Polini 175ccm. Přidán rychlopal domino. |
Úpravy podvozku | Zadní tlumič zvýšen cca o 1cm, Přední vidle ponořeny o 13mm, přidán tlumič řízení. |
Úpravy brzd. systému | Pancéřky. |
Použité pneumatiky | Dunlop Sport |
Obecné
Moje závady | Díky prodejci který mi nadělil vrak, který dobře vypadá, tak hromada poruch. Celou jsme ji byli nuceni rozebrat a poskládat znova. Snad všechny šrouby a matky co na motorce jsou utáhli před prodejem snad jen rukou a klíč nebo imbus neviděly. Po cca 10km se rozsypala spojka, pak to odnesl píst a válec.. zapoměl mi říct že je trošku přidřenej. Následně se mi za jízdy rozletěl věnec na rotoru.. ten chytrej pán co to prodával ubrousil jistící nýty i s kusem věnce. atd.. atd.. Ale díky němu se vše rozebralo a udělalo nové tak že moto dnes šlape jak hodinky a nemalou zásluhu na tom má Hojkman viz http://apriliatech.cz/ |
---|