Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 120 000 |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
laděný výfuk, přímý karburátor, upravené sání, |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spotřeba oleje l/1000km | nic |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování |
Sport
Použité destičky | gold fren |
---|---|
Úpravy motoru | aby to opravdu jelo tak aby ztoho byla radost chtělo to opravdu vymenit podtlakový karbec za přímý ted tam mam mx 41 a je to neskutečně poznat ale aby fungoval jak ma chce to naladit a udelat ktomu sani to stačí vyřezat ad ma přístup vzduchu, a ktomu potom laděny vyfuk a je to pilka |
Úpravy podvozku | podvozek je stavitelny jednoduše a ma spousty poloh mam 75kg a vyhovuje mi original nastavení |
Úpravy brzd. systému | brzdy fungují bezvadne original v předu je veliky kotouč možna by to chtelo zesílit zadní brzdič na dvou pistek znamy mel na předku i 6ti pistek to bylo neskutečne ale original je sam o sobe supr motorka je lehka brzdy stači vyborne i na okruhu |
Použité pneumatiky | zavodní sliky těm se da věřit že vas opravdu podrží i v těškých situacích drží to jak kurva jen musi byt zahřáté a nesmi se snima prej na cestu :-D |
Obecné
Moje závady | vysypane ložisko na spojce, |
---|