Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | neřeknu :) |
Motor (V4+ rozvody ozubenými koly)
Převodovka
Letmo zavěšená kyvka
Spojené brzdy
Přední vidle jsou měkké (třeba to vylepší výměna oleje a malinko vyšší hladina)
Trip A i B jsou jen do 1000km. Interval výměny oleje si na nich nezměříte.
Moje úpravy |
Přidal jsem VFRness kvůli stabilizaci napětí a vylepšení elektroinstalace. Ta je asi jedinou vrozenou slabinou. |
---|
Obecné
Moje závady | Zatím nic, jen údržba. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Nová kapalina v hydr. spojce Komplet řetězovka Přední a zadní gumy Ventilky do 90° Olej a filtr Chladicí kapalina |
Cestování
Dojezd na nádrž | cca. 280km |
---|---|
Světla | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí jezdce |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Brzdy | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.1 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Možnost nastavení | |
Typ rámu | Asi dvoutrubkový? Odborník v tom nejsem. (kvůli tomu také nehodnotím tuhost rámu) |
Zázemí
Zkušenosti se servisem | Ceny dílů nemůžu posoudit, protože jsem nic nemusel kupovat. Ceny servisu se odvíjejí od mechanika, takže by nebylo fér hodnotit motorku na základě tohoto, Servisní intervaly jsou dlouhé, ale s VRRkem se jezí tak snadno, že to ve výsledku nestačí :) |
---|