PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sport-touring
Vloženo 5.2.2018
Aktualizováno 22.4.2019
Zobrazeno 1 701x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 28 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: neřeknu :)
Silné stránky

Motor (V4+ rozvody ozubenými koly)
Převodovka
Letmo zavěšená kyvka
Spojené brzdy

Slabé stránky

Přední vidle jsou měkké (třeba to vylepší výměna oleje a malinko vyšší hladina)
Trip A i B jsou jen do 1000km. Interval výměny oleje si na nich nezměříte.

Moje úpravy

Přidal jsem VFRness kvůli stabilizaci napětí a vylepšení elektroinstalace. Ta je asi jedinou vrozenou slabinou.

Obecné

Moje závady Zatím nic, jen údržba.
Použitý spotřební materiál Nová kapalina v hydr. spojce
Komplet řetězovka
Přední a zadní gumy
Ventilky do 90°
Olej a filtr
Chladicí kapalina

Cestování

Dojezd na nádrž cca. 280km
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Spotřeba oleje l/1000km 0
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6.1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Asi dvoutrubkový? Odborník v tom nejsem. (kvůli tomu také nehodnotím tuhost rámu)

Zázemí

Zkušenosti se servisem Ceny dílů nemůžu posoudit, protože jsem nic nemusel kupovat.
Ceny servisu se odvíjejí od mechanika, takže by nebylo fér hodnotit motorku na základě tohoto,
Servisní intervaly jsou dlouhé, ale s VRRkem se jezí tak snadno, že to ve výsledku nestačí :)


TOPlist