Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 61990 |
Silné stránky
Zábava, spotřeba, ovládání
Slabé stránky
některé díly jsou čínskej šmejd (vyměněno), špatně to svítí
Moje úpravy |
NGK svíčky a fajfky, chrániče páček, odstraněno závaží řidítek, bar-end zrcátka, Pirelli SL60 (s větším profilem), o zub větší přední rozeta, výfuk Max Torque Cans, řetěz D.I.D. |
---|
Cestování
Ochrana spolujezdce | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | až 300km |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Hale Praha Holešovice. Ze začátku strašný, ale lepší se to podstatně. Poslední dobou spokojenost.. Málo servisních míst, žádný dedikovaný servis neexistuje, importér je nějakej maník z moravy, čert ví co je zač a na díly z číny se čeká dlooouho (kromě generických samozřejmě). |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | trellis frame |
Motor
Brzdy | |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 2.5 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Obecné
Moje závady | ohnutá hlava válce a upečené simerinky v cca 5´000km |
---|---|
Použitý spotřební materiál | svíčky a fajfky: NGK CR7HSA, NGK XD05F olejový filtr: Hiflo HF113 přední rozeta: JTF273.16 |