Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 220 000 |
Motorka byla pohodlná nezáludná a bezúdržbová ( bez poruch )
vzpomínám si pouze na mírné vibrace motoru v určitém spektru otáček.
Moje úpravy |
Na motocyklu jsem měl vyhřívané gripy, 3 kufry givi v laku, kryty rukou, gelové sedlo Bagster, turistické plexi, mazání řetězu Scottoiler E-systém, zadní blatníček v laku, širší zrcátka z CB 1300S, a ukazatel zařazené rychlosti Gipro. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Cestování |
---|
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servis Auto Jarov no nic moc zato velmi doporučuji Moto Ulrich Stará Boleslav |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 330 |
Obecné
Moje závady | Motocykl jsem měl jako nový a bylo o něj pečováno jak nejlépe jsem dokázal. za 4 roky co jsem ho měl jsem na něm najel 30 000 km a to s jednou jedinou závadou a to byl občas nefungující přepínač dálkových světel stačilo rozebrat a vyčistit no a bylo po závadě. Spotřební materiál jako olej, destičky, filtry a řetěz nepovažuji za závady. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej jsem používal Castrol Power 1 Racing 10w50, svíčky NGK Iridium, chladící kapalinu Castrol, destičky Nissin ( originální ), olej na řetěz Scottoiler ( modrý ) a filtry taktéž originální. |